انتشار ویدئو کلیپ «چگونگی شکل گیری رژیم اشغالگر قدس» در بمبئی

ویدئو کلیپ «چگونگی شکل گیری رژیم اشغالگر قدس» به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،  خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی هند به مناسبت روز جهانی قدس دو ویدئو کلیپ تاریخی ویژه چگونگی شکل گیری رژیم اشغالگر قدس تهیه و در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرد.

محسن آشوری، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با تقبیح سکوت بین‌المللی در برابر حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس گفت: حمله وحشیانه چند روز اخیر به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک ‌حرمت این مکان مقدس، خشم و نفرت همه‌ مسلمانان را در پی داشته و تبعات این اقدام ددمنشانه موجب شده که رژیم اشغالگر قدس را وحشت و بیم فرا گیرد.

وی ادامه داد: جای بسی تاسف است که عادی سازی روابط بعضی از حکام خود فروخته جهان عرب باعث شده که این رژیم به طرز  وحشیانه ایی به مردم مستضعف فلسطین یورش برده و مردم مظلوم را قتل و عام کند ولی مردم جهان در روز جهانی قدس تمامی این یورش های وحشیانه را محکوم خواهند کرد و به یاری مردم بی دفاع خواهند پرداخت.

آشوری در ادامه با اشاره به تاریخ مجعول رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: این رژیم به عنوان یک رژیم مجعول در جهان محسوب می‌گردد که به دلایلی واهی با هدف اشغالگرانه تشکیل شده و آمریکای جنایتکار و حامیان اروپایی این رژیم از آن حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به انتشار ویدئو کلیپ «چگونگی شکل گیری رژیم اشغالگر قدس» مطرح کرد: خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با تهیه و انتشار دو ویدئو کلیپ ویژه تاریخ تشکیل این رژیم صهیونیستی در صدد شناساندن مجعول بودن این رژیم سفاک به جامعه هند به ویژه نسل جوان است.

این ویدئو کلیپ به نشانی اینترنتی  https://www.youtube.com/watch?v=DCwNbZxt6Kg   و https://www.youtube.com/watch?v=hiFtyz6rFVQ   در دسترس علاقه مندان است.  

کد خبر 1171025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha