کمک هفت میلیارد ریالی مردم دهاقان به آزادی زندانیان

مردم شهرستان دهاقان امسال در نخستین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بیش از هفت میلیارد ریال به این امر خیر کمک کردند.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: دهاقان یکی از شهرستان های کوهستانی استان اصفهان و دارای ظرفیت فعال در حوزه های تولید به ویژه بخش کشاورزی است که سخاوت و گذشت مردم این دیار از دوران ابتدای انقلاب اسلامی

تاکنون وجود داشته و این روند در حال حاضر نیز در بین آنان نهادینه است.

 

برگزاری جشن های گلریزان در شهرستان های استان اصفهان از جمله برنامه های شاخص ماه مبارک رمضان امسال بود که شهرستان دهاقان برای نخستین بار این تجربه خیرخواهانه را برای خود ایجاد کرد.

 

مردم این خطه و دیار برای اولین بار در کنار کارهای خیر دیگر گلریزانی برگزار و بیش از هفت میلیارد ریال به این امر خیر اختصاص دادند.

 

روحیه سخاوتمندی مردم دهاقان

 

امام جمعه دهاقان به روحیه مردم این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: آنان دارای اندیشه سخاوتمندان و در امر خیر همواره پیشگام هستند.

حجت‌الاسلام «اصغر رضوانی« افزود: در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور رزمندگان این منطقه در جبهه های جنگ در پشتیبانی از رزمندگان نیز نقش مهمی داشتند.

 

وی با اشاره به همکاری و مشارکت آنان در گره گشایی از مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: کمک خوبی برای زندانیان جرائم غیرعمد انجام  داده اند که مصداق بارز از روحیه فداکاری آنان است.

 

*کمک به آزادی زندانیان و خانواده های مددجویان

 

فرماندار دهاقان در نشست آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به مشارکت بیش از هفت میلیارد ریالی مردم به این موضوع اشاره کرد و گفت: با وجود تجربه اول و جمعیت این شهرستان اما همکاری خوبی رقم خورد.

 

«علی جمشیدیان« افزود: علاوه بر این کمک نقدی، آزادی یک نفر با تمام بدهی توسط یکی از خیرین این منطقه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در حوزه های مختلف سرمایه بزرگی برای هر شهرستان و در کل کشور است که توانسته بسیاری از معضلات را رفع کند.

 

کد خبر 1171497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha