نماز عید فطر در مسجد جامع شهر ملایر اقامه می‌شود

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با روز عید فطر نماز با شکوه عید در مسجد جامع شهر ملایر اقامه خواهد شد.

«حجت الاسلام روح‌الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور نماز عید فطر  ساعت 7 صبح روز عید در مسجد جامع ملایر به امامت حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: همچنین در سایر مساجد و 50 نقطه مختلف شهرستان ملایر  نیز برپایی نماز با شکوه عید فطر را داریم.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه همزمان با عید فطر جشنواره های جزء خوانی ختم قرآن کریم در روز عید فطر در مساجد ملایر را خواهیم داشت گفت: اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات مختلف قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان، مسابقات دینی و اعتقادی، حلقه‌های معرفت نیز از دیگر برنامه های عید فطر در شهرستان ملایر خواهد بود.

 

وی برگزاری برنامه‌های جشن توسط هیات های مذهبی، دید و بازدید با روحانیون و علمای شهرستان،  برپایی پایگاه های  زکات فطریه با محوریت کمیته امداد امام خمینی، و.. نیز از دیگر برنامه ها  در این روز است.

 

وی قرائت دعای صحیفه سجادیه(دعای طلب باران) همزمان با برنامه‌های عید فطر در  سطح مساجد برای نزول رحمت الهی را از دیگر برنامه های عید فطر در ملایر دانست

 

کد خبر 1171581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha