مصادیق بارز نشاط برای قشر جوان باید تعریف شود

حجت‌الاسلام فوقی گفت: مصادیق بارز نشاط برای قشر جوان باید تعریف شود زیرا در روایت اسلامی نیز برای درمان روحی و روانی به ایجاد نشاط توصیه شده است.

حجت الاسلام «مهدی فوقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای عید فطر و اجرای برنامه های شاد ورود جدی پیدا کرده است، اظهارداشت: ما باید شادی را از جایگاه مذهب برای مردم تعریف و ایجاد روحیه امیدواری را تبیین کنیم زیرا یکی از سفارش های دینی  ائمه نیز دعوت به نشاط است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا  با گروه های سرود و منتخبان آن جلساتی داشته ایم،افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادی در جامعه در قشر نوجوان و جوانان ماموریت تعریف شده  سازمان تبلیغات است، لذا باید  در مصادیق آن فکر شود چرا که در گذشته به طور جدی به آن پرداخته نشده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: یکی از پیشنهادهای ما  نمایش های خیابانی معنوی به همراه مجالس شاد است که فردا در حاشیه برگزاری نماز عید فطر برگزار می شود.

وی تاکید کرد: متولیان امور فرهنگی و موثرین دینی و مذهبی حوزه علمیه در موضوع نشاط و ایجاد امیدواری کار تخصصی را شروع کنند و از مکتب اهل بیت(ع) برای نشاط برنامه کمک بگیرند.

 

فوقی گفت: حتی در روایت ما برای درمان بیماری روحی و روانی و امید در جامعه نشاط پیشنهاد شده است، لذا به اقتضای مشکلات موجود  برنامه جدی رو به جلو در فضای نشاط معنوی قشر نوجوان جزو الزامات است.

 

کد خبر 1171700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha