۳۰۰ بسته معیشتی از محل نیات موقوفات در طبس توزیع شد

طی مراسمی در راستای اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک ملیارد و ۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان طبس از محل نیات واقفین با حضور مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، مراسم طرح ملی «قرار دوازدهم» امروز (11 اردیبهشت) به منظور توزیع 300 بسته معیشتی از محل نیات موقوفات با حضور مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، فرماندار ویژه طبس و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در مراسم طرح ملی «قرار دوازدهم» در طبس اظهار داشت: طرح ملی «قرار دوازدهم» فرصتی برای حضور مهدی یاوران برای حمایت از محرومان است.

 

وی در ادامه بیان کرد: طرح ملی «قرار دوازده» در روز دوازدهم هر ماه در سراسر کشور برگزار می شود و آمادگی داریم تا مهدی یاران را برای حضور در این طرح ساماندهی کنیم و در زمینه آزادسازی زندانیان، تهیه هزینه های دارو و درمان محرومان اقدامات خوبی انجام دهیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز 300 بسته معیشتی بین نیازمندان طبس از محل نیات واقفین در راستای اجرای این طرح توزیع می شود، ادامه داد: جهت تهیه این تعداد بسته معیشتی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 50 میلیون ریال از محل نیات موقوفات هزینه شده است.

 

حجت الاسلام بخشی پور در خصوص اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ وقف در جامعه گفت: واقفین با حضور خود در میدان وقف باری از جامعه بر داشته اند و امیدواریم بیش از گذشته این فرهنگ باارزش و صدقه جاریه در جامعه توسعه یابد.

 

 

کد خبر 1171716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha