آزادی یک زندانی زن همدانی به نیابت از سردار همدانی

به همت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه همدان، در آستانه عید سعید فطر یک زندانی زن سیده همدانی آزاد و به آغوش خانواده خود باز گشت.

به گزارش خبرگزاری  شبستان از همدان، گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه حوزه شهیده افضل و خیریه امام زمان (عج ) مریانج همدان در ایام ماه مبارک رمضان ۸۰ میلیون تومان را جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز کردند تا یک زندانی جزائم غیر عمد که بانویی سید بود را به آغوش خانواده‌اش بازگردانند.

 

حضرت فاطمه سلام الله علیها می فرمایند:  پدرم فرموده؛ من اعتق رقبة مؤمنة، كان له بكلّ عضو منها فكاك عضو منه من النّار. هر كس بندۀ مؤمنى را آزاد كند، در مقابل هر عضوى از اعضاى او، برايش آزادى عضوى از آتش به بار خواهد آمد.  

 

گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه حوزه شهیده افضل و خیریه امام زمان (عج( مریانج همدان نیز در عمل به توصیه های بزرگان دین، در ایام ماه مبارک رمضان مبلغ ۸۰ میلیون تومان را جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز کردند تا یک بانوی سیده ای که به دلیل موضوعات در بند بود را به آغوش خانواده اش بازگردانند

 

گفتنی است این برنامه در راستای دومین کنگره بزرگ داشت سرداران، امیران و  ۸۰۰۰ شهید استان همدان بوده که در حال برگزاری است.در این برنامه تلاش می شود به نیابت از شهدا  زمینه آزادی هر چه بیشتر زندانیان ، بی گناه که در اثر یک حادثه گرفتار شده‌اند را  با پذیرش اعسار و کمک خیرین استان فراهم شود

 

آزاد سازی این زندانی بزرگوار نیز با توسل به سردار شهید حاج حسین همدانی صورت گرفت  امیدواریم با کمک مردم خیرخواه و خیران نیکوکار، خانواده های بیشتری از چشم انتظاری در آمده و به آغوش خانواده های خود باز گردند .

 

 

 

کد خبر 1171881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha