درخواست امام جمعه راین برای کمک به اشتغال جوانان/امکانات درمانی شهر دچار مشکل است

امام جمعه راین با اشاره به شعار سال بر ورود نیروهای توانمند بومیِ مقیم شهرهای بزرگ برای کمک به اشتغال جوانان منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی، سه شنبه(۱۳ اردیبهشت) در خطبه های نماز عید فطر؛ اظهار کرد: فطر در یک معنا " ساختن" است یعنی افراد پس از یک ماه روزه داری و شب زنده داری ساخته شدند و امروز آمدند مزد ساخته شدن خود را بگیرند.

 

 

 

امام جمعه راین افزود: فطر در معنای دیگر "شکست دادن" است که انسان در ماه رمضان شیطان را در غل   زنجیر قرار داده و او را شکست داده است.

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۴ مسجد فقط در شهر راین در ایام ماه مبارک فعال بود و اجتماعات خوبی در شب های قدر و مراسم مختلف شکل گرفت؛ افزود: ۲۱ روحانی در این ایام در شهر حضور داشتند و بعد از دو سال کرونا برنامه ها خیلی خوب برگزار شد.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه اعمال ماه رمضان را در دل شوال قرار دهید و با قرآن مانوس باشید؛ تصریح کرد: بعد از ماه رمضان ارتباط با مسجد تعطیل نشود.

 

 

 

وی سپس از سنت های حسنه مردم راین در عرصه های مختلف قدردانی و بیان کرد: در رابطه با مسائل تولید و اشتغال، راینی های مقیم تهران و دیگر شهرها منشا خدمات فراوانی هستند و اقتصاد شهرها را رونق دادند.

 

 

 

امام جمعه راین افزود: تقاضا دارم این افراد در راین که بستر برای تولید و اشتغال و کمک به اشتغال جوانان فراهم است؛ از ظرفیت خاک و معادن و دامداری و کشاورزی این شهر استفاده و به این امر کمک کنند.

 

 

 

وی گفت: زیرساخت های فرهنگی خوبی نیز در شهر شکل گرفته اما در رابطه با تجهیزات بیمارستانی و آزمایشگاهی مشکل داریم و باید برای رفع معضل بیکاری هم آستین همت بالا زد.

کد خبر 1172064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha