احزاب برای حل مشکلات اقتصادی مانع تراشی نکنند

آیت الله شعبانی گفت: دولت در حال تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است، مردم مشکل اقتصادی دارند اگر احزاب کمک نمی کنند حداقل مانع تراشی هم نکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب شعبانی در خطبه های نماز عید فطر با بیان اینکه امروز دولت در میدان مشکلات اقتصادی در حال تلاش و کوشش برای رفع مشکلات است اظهارداشت: در این وضعیت باید اصلاح طلبان، اصوالگراها، جریان های مستقل و دیگر تشکل های سیاسی دولت را کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود:: وحدت جریان های سیاسی، پرهیز آنها از حاشیه سازی و کمک کردن به دولت برای پیشبرد اهداف نظام در شرایط کنونی ضروری است.

وی اضافه کرد: فضای جامعه باید مهرورزی باشد،جریانات سیاسی حاشیه سازی و هجمه سازی نکنند، مانند زمان انتخابات که همه دم از مردم می زنند احزاب وحدت داشته باشند و دولت را کمک کنند اگر واقعا به فکر منافع مردم هستند و اگر کمک نمی کنند لااقل مانع تراشی نکنند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه امروز جامعه با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه است تاکید کرد: علاوه بر تلاش دولتمردان برای رفع این مشکلات، مردم نیز تکالیفی بر عهده دارند و نباید ضعف نظارت ها سبب گناه، احتکار، گرانفروشی و ربا خواری شود.

وی خاطرنشان کرد: همدیگر را در کارهای نیک، تقوی و حرکت به سمت خدا یاری کنید، دولت هم نسبت به حاشیه‌ها تغافل کند نقد وقتی که کمک می‌کند و کار را پیش می‌برد درست است، دعواهای  سیاسی برای خدا نیست.

امام جمعه همدان درباره فضای مجازی نیز خواستار توجه و مراقبت خانواده ها به جوانان و نوجوانان شد و گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا حضور جوانان و نوجوانان در فضای مجازی افزایش یافت بنابراین انتظار می رود این فضا مدیریت و قانونمند شود.

کد خبر 1172075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha