تقوا و بندگی خدا مهمترین محصول روزه داری است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: تقوا و بندگی خدا مهمترین محصول روزه داری است و باید آنچه را در این ماه از خیر و نیکی و برکت کسب کردیم در ماههای آینده حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» امروز ( ۱۳ اردیبهشت) در خطبه های نماز عید فطر در مسجد جامع نکا اظهار کرد: همه تلاش ما در ماه مبارک رمضان کسب فیض از این ماه و برداشت مناسب از آنه در این ماه از اعمال و رفتار خود کاشته ایم است.

 

خطیب نماز عید فطر نکا افزود:امام علی(ع) فرمودند: «گناهی از این سنگین تر نیست که فرد گناه کند و از گناه خود خشنود باشد» و لذا باید با دوری از گناه خشنودی خود و خداوند را فراهم کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ما مسلمانان چهار عید داریم که مهمترین عید ماه عید غدیر است و عید فطر برای روزه داران است و کسی که آشکارا روزه خواری کرده است ه عیدی دارد؟

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: تقوا و بندگی خدا مهمترین محصول روزه داری است و باید آنچه را در این ماه از خیر و نیکی و برکت کسب کردیم در ماههای آینده حفظ کنیم.

 

امام جمعه نکا افزود: یکماه بندگی خدا کردیم و با روزه داری و رعایت تقوی الهی خود را برای یک سال دیگر آماده کردیم تا با اندوخته های ماه مبارک رمضان و تقویت تقوی الهی خود عبادت کرده و رضایت خداوند را کسب کنیم.

کد خبر 1172127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha