زيرگذر شهر چمگلک به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

جهانگیری از اجرای پروژه زیرگذر شهر چمگلک بخش مرکزی شهرستان اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این زیرگذر در هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان اندیمشک طی سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا طرح‌های مختلفی جهت کاهش سوانح و رفع گره‌های ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان اجرا شده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: با توجه به بروز تصادفات متعدد جاده‌ای در تقاطع  چمگلک (کمربندی اندیمشک _ سربندر) که گاها خسارات جبران‌ناپذیری به مردم وارد می‌کرد، طرح احداث زیرگذر جاده چمگلک جهت عبور و مرور آسان اهالی این شهر در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه پروژه زيرگذر شهر چمگلک به عنوان یکی از پروژه‌های بسيار مهم حوزه راهداری شهرستان اندیمشک، با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در حال اجرا است اذعان کرد: این پروژه که نقش مؤثری جهت کاهش حوادث جاده‌ای دارد، عملیات آسفالت آن آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

جهانگیری تصریح کرد: اهالی شهر چمگلک جهت‌ عبور و مرور ناچار بوده‌اند به صورت ناایمن از کمربندی عبور کنند که با راه‌اندازی این زیرگذر، عبور و مرور برای مردم به‌ویژه‌ کشاورزان آسان می‌شود و درصد حوادث جاده‌ای نیز کاهش پیدا می‌کند.

 

کد خبر 1172477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha