۱۵ میلیارد ریال زکات و فطریه و کفاره در خراسان جنوبی جمع آوری شد

شرفی گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه و پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کفاره از پایگاه های مستقر بهزیستی در عيد فطر در خراسان جنوبی جمع آوری شده است.

«حسن شرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در سطح استان خراسان جنوبی ۴۰۱ پایگاه سازمان بهزیستی جهت جمع‌آوری زکات فطریه به صورت عام و خاص و همچنین کفاره طی ایام عیدسعید فطر مستقر شدند.

 

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان زکات فطریه و کفاره جمع آوری و شمارش شده است، ادامه داد: هنوز آمار جمع آوری زکات فطریه و کفاره ۲ تا از شهرستان های خراسان جنوبی تکمیل نشده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: این آمار جمع آوری شده زکات فطریه و کفاره نسبت به سال گذشته ۲ برابر رشد داشته است که ناشی از افزیش مبالغ فطریه و کفاره است.

 

شرفی عنوان داشت: از میزان زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده در خراسان جنوبی ۱۰ میلیارد ریال مربوط به زکات فطریه و پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مربوط به کفارات است.

 

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی به آمار سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته پنج میلیارد و یکصد میلیون ریال زکات فطریه و ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کفاره طی عیدسعید فطر در خراسان جنوبی جمع آوری شده بود.

کد خبر 1172883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha