آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران فارس به صورت کتبی در روز ۱۷ تیرماه برگزار می شود

سردار گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران فارس به صورت کتبی در روز ۱۷ تیرماه در همه مقاطع به صورت تستی و حضوری برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سکینه سردار»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: شرایط عمومی ثبت نام حوزه علمیه خواهران برای سطح 2 حداقل مدرک دیپلم با معدل بیش از 14 است و سن حداکثر 40 سال مشخص شده است و متولدین 1361 به بعد می توانند ثبت نام کنند.

معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران فارس با اشاره به اینکه تعداد حوزه های علمیه 27 حوزه در سطح 2 هست و در سطح سه تعداد چهار حوزه و یک حوزه هم درسطح چهار فعال است.

وی با اشاره به اینکه 900 نفر در سطح 2 پذیرش خواهیم کرد و در سطوح سه و چهار به ترتیب نزدیک به 400 نفر و حداکثر 30 نفر پذیرش خواهند شد، افزود: علاقمندان برای شرکت در آزمون سطح 2 می توانند تا پیش از پایان مهلت ثبت نام به آدرس www.whc.ir مراجعه کنند.

سردار با اشاره به اینکه 2 هزار و 800 در سطح 2 و 300 نفر در سطح سه و 40 نفر در سطح چهار حوزه علمیه خواهران فارس حضور دارند و مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: هر سال میانگین 400 تا 500 نفر فارغ التحصیل از تمام سطوح فارغ التحصیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 3500 نفر فارغ التحصیل شده اند، اظهار کرد: سال 84 استان فارس فعالیت شروع کرد.

وی با اشاره به اینکه آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران فارس به صورت کتبی در روز 17 تیرماه در همه مقاطع به صورت تستی و حضوری برگزار خواهیم کرد، اظهار کرد: بعد از آن هم مصاحبه پذیرش شده، انجام می شود.

کد خبر 1174255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha