راه حل رفع مشکلات استان وحدت و همدلی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت وحدت و همدلی و بهره مندی از فرصت ها در جهت خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: راه حل رفع مشکلات استان وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، شامگاه چهارشنبه(21اردیبهشت)، در شورای اداری لرستان به نقش مؤثر ایران اسلامی بر مسائل سیاسی، جهانی و رویدادهایی که در جهان به وقوع می‌پیوندد اشاره کرد و اظهارداشت: همه ما هم به نحوی در این حرکت مهم وظایفی را بر دوش داریم.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: کشور و استان ما به لحاظ تورم، عدم رونق مطلوب کسب و کار، بیکاری، تعطیلی صنایع و کارخانه‌ها، در وضعیت خاصی است و این مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

 

وی ادامه داد: با همدلی، خرد جمعی، تعاون، کار شبانه روزی و عملیاتی کردن آنچه که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تاکید کرده اند می توان از مشکلات عبور کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه مسئولان باید در میان مردم و با مردم باشند، گفت: با خدمت به مردم و بهره مندی از فرصت ها در جهت حرکت به سمت پیشرفت گام برداریم.

 

وی اظهارداشت: همه ما خودمان را موظفم می‌دانیم در کنار مردم باشیم، همان طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند از دولت حمایت کنیم، حمایت، هدایت، نظارت، نقد منصفانه همراه با پیشنهادات از وظایف جامعه روحانیت، ائمه جمعه، نمایندگان ولی فقیه است، همان توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: رشد اقتصادی، پیشرفت و ارتقای فرهنگی و دینی در اتان و رفع مشکلات نیازمند همدلی، اتحاد و وحدت هستیم.

کد خبر 1174488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha