رویداد ملی فهما ظرفیتی برای معرفی توانمندی های بچه های مسجد است

طاهریان با بین اینکه در سال ۱۴۰۰ قریب به ۳۸ هزار اثر در حوزه های فرهنگی اجتماعی دینی  به دست ما رسید، گفت:رویداد ملی فهما ظرفیتی برای معرفی توانمندی های بچه های مسجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مرتضی طاهریان در آیین اختتامیه سومین رویداد ملی فهما که در هتل آفتاب ولایت برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: خدا را شاکریم که بعد از ماه مبارک رمضان و در آستانه دهه مبارک کرامت این توفیق را پیدا کردیم که در جوار مضجع شریف امام رضا (ع) میزبان جمعی از خوبان ایران اسلامی باشیم عزیزانی که خالصانه و فقط برای رضای خدا در مکان مقدسی چون مسجد در حال خدمت هستند.

 

دبیر رویداد ملی فهما افزود: امید داریم این جلسه مورد رضایت حضرت ولی عصر (عج) و شما بزرگواران قرار بگیرد و ما توانسته باشیم میزبان شایسته ای برای شما عزیزان و بزرگواران‌ بوده باشیم.

 

وی ادامه داد: سرور ارجمندم حضرت حجت الاسلام ارزانی  ریاست محترم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که الحق و الانصاف با عشق خدمت به مسجد و بچه های مسجد تلاش کردند تا با برگزاری سلسله رویداد های ملی فهما بخش اندکی از ظرفیت های عظیم بچه های مسجدی را بتوانیم نشان دهیم.

 

طاهریان اظهار داشت: رویداد ملی فهما اگر بخوام در یک کلام تعریف کنم رویداد ملی فهما ظرفیتی برای معرفی توانمندی های بچه های مسجد است.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجد کشور با اشاره به اینکه امروز افتخار میکنیم به رویداد ملی فهما که با شعار به توان مردم برگزار شد، گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۸ هزار اثر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و دینی به دست ما رسید.

 

وی ادامه داد: آثار رسیده مرهون تلاش های اعضای کانون های مساجد است که ما معتقدیم قطره ای از دریای توانمندی شما بزرگواران است.

طاهریان با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک در خدمت سایر منتخبان کشوری فهما باشیم، افزود: هر کدام از عزیزان کانونی که حضور دارند دارای ویژگی منحصر به فرد هستند.

کد خبر 1174853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha