آبرسانی به ۵۷ روستای لاشار  در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: آبرسانی به ۵۷ روستای لاشار در قالب طرح جهاد آبرسانی از محل اعتبارات ملی و مجمع خیرین آبرسان در دستور کار شرکت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به لاشار رفت تا در دیداری مردمی در محل مسجد جامع آل رسول روستای پیپ، شنونده مشکلات آب شرب اهالی تعدادی از روستاهای شهرستان باشد.

 

 در این نشست، بررسی موضوعات تأمین آب شرب روستاهای لاشار با حضور فرماندار، بخشداران، روحانیون و اعضای شوراهای اسلامی تعدادی از روستاهای سطح این شهرستان مسائل و مشکلات آب شرب در روستاهای دچار نارسایی آبی مطرح شد.

 

 "علیرضا قاسمی" ضمن تشریح وضعیت تأمین آب شرب در سطح شهرستان و طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا از رفع کمبود آب شرب روستاهای جاکس، پیپ ‌و شیرآباد تا نیمه خرداد ماه امسال با مجموع اقدامات انجام شده یا در دست اجرا خبر داد.

 

 وی با بیان اینکه منطقه سرزمینی لاشار فاقد منابع آب پایدار است، افزود: برای رفع مشکل آب شرب روستاهای شهرستان، مجتمع آبرسانی ۶۹ روستایی لاشار با امکان تأمین آب در دو ناحیه مطالعه و در لیست مجتمع‌های آبرسانی ملی گنجانده شده که نیازمند همراهی و میانجیگری ریش‌سفیدان، علما و معتمدین در خصوص رفع موانع پیش‌رو است.

 

 به گفته این مقام مسئول، همچنین آبرسانی به ۵۷ روستای لاشار در قالب طرح جهاد آبرسانی از محل اعتبارات ملی و مجمع خیرین آبرسان در دستور کار شرکت قرار دارد.

کد خبر 1175367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha