دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هزینه‌های میلیاردی می‌کنند/ نور اسلام خاموش‌شدنی نیست

آخوند میرزاعلی با اشاره به هزینه هایی که دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی می کنند، گفت: دشمنان می خواهند به هر طریقی که شده چراغ اسلام را خاموش کنند اما باید به آنها گفت که اسلام توسط پیامبر(ص) ۱۴۰۰ سال پیش منور شده و نور آن خاموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آق قلا، «عبدالحی آخوند میرزاعلی» امروز (سه شنبه ۲۷ اردیبهشت) در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: در ایران اسلامی ملاک شیعه و سنی نیست، ملاک تقوی و خدمت به نظام مبتنی بر اسلام است.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا با اشاره به هزینه هایی که دشمنان برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی می کنند، گفت: دشمن میلیاردها تومان برای اختلاف افکنی بین مسلمانان هزینه می کند. آنان می خواهند به هر طریقی که شده چراغ اسلام را خاموش کنند اما باید به آنها گفت که اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) ۱۴۰۰ سال پیش منور شده است و نور آن خاموش شدنی نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: با تعامل می توان پرچم و بیرق اسلام مخصوصا نظام جمهوری اسلامی را در سراسر جهان به اهتزاز درآورد.

 

آخوند میرزاعلی با تاکید بر نعمت ولی فقیه در جامعه گفت: خدا را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که رهبری مدیر و مدبر داریم. اگر مردم عراق، سوریه و فلسطین رهبری مانند مقام معظم رهبری داشتند حال و روزشان این نبود پس باید قدر رهبری را بدانیم.

 

وی با اشاره وادادگی برخی کشورهای اسلامی در مقابل استکبار جهانی گفت: برخی از این دولت‌های اسلامی خودشان را باختند اما ما وظیفه داریم اتحاد و وحدت کلمه را حفظ کنیم تا بر مشکلات فائق بیاییم.

 

 

کد خبر 1176314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha