اصلاح الگوی مصرف و سرمایه گذاری در تولید راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: اصلاح الگوی مصرف و سرمایه گذاری در تولید تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» امروز چهارشنبه (28 اردیبهشت) در کلاس درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی، بر حفظ وحدت و همدلی در بین همگان تاکید کرد و گفت: وحدت، همدلی و همراهی همگانی راهی موثر برای حرکت رو به رشد و کسب موفقیت در امور  و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان در استان مرکزی قرار گیرد، ادامه داد: مدیران و مسئولان خادمان مردم هستند و باید در هر رده و بخشی در سنگر مدیریت خود و ماموریت های محوله صادقانه تلاش کنند.

 

این مقام ارشد استان شفاف سازی فعالیت‌های دستگاه های اجرایی در راستای جلب اعتماد عمومی را از دیگر وظایف مدیران دانست و بیان کرد: این مهم باید جدی گرفته شود چرا که شفافیت نقش موثری در جلب اعتماد عمومی و همچنین پیشرفت در امور دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به مردمی سازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از مهمترین اهداف دولت است که در این راستا تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته است.

 

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه آحاد مردم باید همکاری لازم را با دولت در راستای اجرای این طرح داشته باشند، افزود: امید است با همدلی و همراهی مردم این طرح به درستی اجرایی شود.

 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تلاش همه جانبه به منظور برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، بیان کرد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، سرمایه‌گذاری در تولید و اصلاح الگوی مصرف است که ساماندهی تولید و تقویت اصولی این بخش مورد تاکید مقام معظم رهبری در راهبردهای اقتصاد مقاومتی است.

 

 

 

 

کد خبر 1176535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha