با صبوری مردم از بحران اقتصادی و گردنه‌های سخت عبور می‌کنیم/ سپاه مولود انقلاب و برخاسته از مردم است

حجت الاسلام کیایی گفت: با درایت رهبری و جراحی اقتصادی دولت انقلابی و با صبر انقلابی ملت ایران، از این بحران اقتصادی و گردنه سخت عبور خواهیم کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محسن کیایی» امروز «چهارشنبه ٢٨ اردیبهشت» در همایش فرماندهان منتخب پایگاه های بسیج و جمعی از نخبگان بسیجی استان گلستان که با حضور فرمانده کل سپاه در حال برگزاری است، اظهار‌کرد: سپاه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مولود نظام و انقلاب اسلامی است که همواره مورد توجه و عنایت امامین انقلاب اسلامی بوده است.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با بیان اینکه سپاه نهادی مردمی و برخاسته از متن جامعه است، گفت: ما نیز به مجموعه سپاه و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره در همه بزنگاه‌ها و صحنه ها در کنار مردم و در پی رفع مشکلات آنان بوده اند، افتخار می کنیم.

 

وی با بیان اینکه حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردها و ارزش های آن وظیفه سپاه پاسداران است، افزود: در کنار ایجاد و برقراری امتیت، اخلاق و تذهیب که همواره مورد تاکید امامین انقلاب در دو نهاد مقدس روحانیت و سپاه هستند باید تقویت شوم.

 

وی ادامه داو: دشمنان این مرز و بوم غیرت مردان این مرز و بوم را هدف قرار دادند و تلاش می کنند پوشش فاطمی را از بانوان ما بگیرند و باید به این موضوع در سطح کلان توجه کنیم.

 

حجت الاسلام کیایی بیان کرد: با درایت رهبری و جراحی اقتصادی دولت انقلابی و با صبر انقلابی ملت ایران،از این بحران اقتصادی و گردنه سخت عبور خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1176663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha