خرید۱۲ تانکر ‌آبرسانی روستایی در دستور کار

عباس زاده گفت: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده تعداد ۱۲ تانکر آبرسانی سیار برای رفع کم آبی در مناطق عشایری خراسان جنوبی خریداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «علیرضا عباس زاده» شامگاه (28 اردیبهشت) در بازدید از مناطق عشایری شهرستان خوسف با اشاره به وجود ۱۸ تانکر برای آبرسانی به مناطق عشایری استان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، چهار تانکر و از محل اعتبارات استانی هشت تانکر خریداری می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تسطیح، مرمت و تیغ زنی ایل راه‌های عشایری در حال حاضر دو گریدر فعالیت می‌کند، افزود: در سال جاری از محل اعتبارات مدیریت بحران نیز سه گریدر دیگر خریداری خواهد شد.

 

وی در ادامه از پیگیری رفع دغدغه عشایر استان برای تسیطح راه‌ها، تأمین آب شرب و توزیع پنل خورشیدی خبر داد و گفت: برای رفع این مشکلات اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته است.

 

عباس زاده از پیگیری توزیع پنل خورشیدی برای تمامی مناطق عشایری استان خبر داد و افزود: مابقی پنل‌های خورشیدی که سال گذشته توزیع نشده به زودی واگذار خواهد شد.

 

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی در پاسخ به درخواست عشایر برای اجرای پروژه های آبخیزداری خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری در مناطق عشایری کارهای کارشناسی صورت خواهد پذیرفت و پس از مطالعات اجرایی در در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

عباس زاده از برگزاری جلسه با بزرگان عشایری شهرستان خوسف در آینده نزدیک خبر داد و افزود: نظرات معتمدین محلی و برگان عشایر اخذ و برای اجرای پروژه‌های متناسب با این عشایری اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1176725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha