تلاش دشمن جهت تقویت ناامیدی در نظام

غیرتی گفت: دشمن می‌خواهد از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی موجب تضعیف انقلاب و سست شدن آرمان های آن شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) امروز (۲۹ اردیبشهت) با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان زیرکوه برگزار شد.

 

«محمدرضا غیرتی» فرماندار زیرکوه در این جلسه بیان داشت: امام راحل پرچمدار مکتبی هستند که در عصر کنونی در آن احیای اسلام و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و کمک به نجات مردم مظلوم دنیا از چنگ ظالمان خودنمایی می کند.

 

وی با بیان اینکه تلاش برای زنده نگهداشتن یاد امام راحل از وظایف تمام اقشار جامعه است، ادامه داد: در همین راستا ملت بزرگ ایران با شرکت گسترده خود در مناسبت های این ایام ارادت خالصانه خود را به معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با وجود مشکلات و تحریم ها و سنگ اندازی های دشمنان همچنان در مسیر خود ثابت قدم مانده اند و منویات مقام معظم رهبری را دنبال می کنند.

 

غیرتی با اشاره به اینکه ایجاد و تقویت فضای ناامیدی در جامعه یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه نظام اسلامی است، افزود: دشمن می‌خواهد از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی موجب تضعیف انقلاب و سست شدن آرمان های آن شود.

 

وی در پایان بیان کرد: همه مسئولان وظیفه دارند با این دسیسه دشمن مقابله کنند و جلوی نقشه های شوم آنان را بگیرند.

کد خبر 1176782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha