تجارب مدیران مساجد اصفهان ثبت و بیان می شود

ریزانه گفت: تجارب و یافته های عملکردی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای اشتراک گذاری و بهره برداری سایر مراکز بیان و ثبت می شود.

جلال ریزانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان بااشاره به تجربه نگاری فرهنگی در بین مدیران مسئول کانون های مساجد استان اصفهان اظهارداشت: رویداد و سلسله نشست‌های تجربه نگاری فرهنگی از سوی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان برنامه ریزی و اجرایی شده که در این برنامه تجارب مدیران مسئول و فعالان فرهنگی مساجد روایت می‌شود.

سرپرست ستاد فهما استان اصفهان با اشاره به ضرورت ثبت این موفقیت ها و تجارب افزود: بسیاری از تجربه ها برای دیگر مراکز فرهنگی و هنری موثر و کارآمد خواهد بود و خطا و آزمون را در حوزه های مختلف کاهش می دهد و سبب اشتراک گذاری دیدگاه های مثبت خواهد شد.

ریزانه  بیان اینکه این اقدام در سطح ملی تاکنون انجام نشده و مغفول مانده است، تصریح کرد: تغییرات مدیران مسئول و تیم اجرایی در ادوار مختلف سبب فراموشی و بی توجهی به دستاوردها و تجارب موفق شده و نسل های جدید از آن بی بهره مانده اند.

 

وی با بیان اینکه در شبکه سازی بین کانون های مساجد به دنبال تقویت مراکز تعطیل، غیرفعال و نیمه فعال هستیم، اظهارداشت: همین تجربه نگاری سبب توسعه فعالیت ها و کاهش رکود فرهنگی خواهد شد.

 

شناسایی کانون های فعال در رویداد فهما

ریزانه خاطرنشان کرد: نشست های تبادل اندیشه و تجربه های فرهنگی توسط مدیران مسئول فعال کانون های فرهنگی و هنری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از یکصد کانون فرهنگی و هنری از بین ۲۶ هزار باب به عنوان مراکز برتر در سال گذشته شناخته که ۵ کانون از استان اصفهان بود و معرفی شدند، یادآورشد: تجارب و عوامل موفقیت آنان برای بهره گیری دیگر نهادها منتشر و نشر پیدا می کند.

به گفته مشاور ستاد فهما، تلاش برای ایجاد شبکه تعاملی و همکاری مشترک بین کانون های مساجد انجام و این موضوع به تقویت عملکرد آنان منجر خواهد شد و هم پوشانی و هم افزایی عملکردی را به همراه دارد.

کد خبر 1178621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha