باید با وحدت و ولایت مداری در پیشبرد اهداف جراحی اقتصادی دولت نقش آفرین باشیم

نوبخت با بیان اینکه شهدا به ما درس شجاعت، ولایتمداری، وحدت و مقاومت آموختند، گفت: باید با پیروی از سیره شهدا در پیشبرد اهداف جراحی اقتصادی دولت نقش آفرین باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نوبخت» امروز(۳خرداد) در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت المقدس اظهار کرد: اینکه امروز در سایه امنیت در پارک موزه دفاع مقدس مازندران گردهم آمدیم تا درجهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی هم دل و هم افزا باشیم مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده های معظم این مردان خدایی است.

 

 

فرماندار ساری به چهلمین سالگرد فتح خرمشهر اشاره و بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حکمرانی مقاومت و انتظار و جامعه آرمان خواه و سلطه ناپذیر در دنیا می درخشد و استکبار بداند که جامعه آرمان خواه با همبستگی و ولایت پذیری با شجاعت در مقابل استکبار می ایستد.

 

 

وی به سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) و آئین تشییع شهدای گمنام در این ایام اشاره کرد و گفت: ما از مکتب جعفری قدرت علم و فقه سیاسی شیعه را می آموزیم از سوم خرداد همبستگی و وحدت و شجاعت را می آموزیم و از شهدای گمنام تبعیت از ولایت فقیه را می آموزیم و این شاخصه ها رمز پیروزی ملت ایران است.

 

 

نوبخت به جراحی اقتصادی دولت اشاره  و بیان کرد: ما باشعار ما مقاوم هستیم و ما می توانیم از این گردنه حساس تاریخی عبور خواهیم کرد.این شعار باید بر سر در اتاق همه مدیران نصب شود.

 

 

وی با بیان اینکه وقتی امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد بدین جهت که مغرور نشویم و به پارادایم های نظام شامل امام، ولایت فقیه، مستضعفین توجه کنیم، گفت: اگر این شاخصه ها را مورد توجه قرار ندهیم ناکام خواهیم ماند.

 

 

نوبخت با بیان اینکه مستضعفین مهمترین موضوع نظام است و همه باید به آن بپردازیم و از تجملات دوری کنیم و مشی رهبری درخصوص ساده زیستی را رعایت کنیم تا شهدا از ما راضی باشند، افزود: جهاد، شجاعات، توکل به خدا، ولایت مداری کلید واژه هایی که در گام دوم می تواند ما را ثابت قدم بدارد.

 

 

وی با بیان اینکه شهدا به ما آموختند در راه خدا از هیچ کسی جزء خدا نباید ترسید، گفت: در برخی دولت ها اتکا به دشمن کردیم و فکرکردیم با لبخند می توان از چالش ها عبور کرد درصورتیکه تبعیت بی چون و را از ولایت فقیه رمز پیروزی نظام است.

 

 

نوبخت با بیان اینکه ساختار نظام اسلامی مبتنی بر گفتمان آزادی محور است، افزود: اسکتبار نمی تواند شوراها و انتخابات ما را ببینند باید مراقب باشیم فریب دشمنان را نخوریم و منویات رهبری را پیاده کنیم .

 

 

 

کد خبر 1178689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha