تحقق پروژه های عمرانی زمینه تزریق امید در جامعه است

عبدللهی با اشاره به اهمیت همدلی و وحدت رویه در روند برنامه های مدیریت شهری گفت: افتتاح پروژه های عمرانی در البرز زمینه رشد شهری است که این مهم با همراهی و همکاری مدیریت شهری مرکز استان محقق می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد عبداللهی» در جریان بهره برداری از تقاطع ۹ دی که سه شنبه ۳ خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد گفت: تحقق پروژه های عمرانی زمینه تزریق امید در جامعه است.

 

استاندار البرز با اشاره به اهمیت همدلی و وحدت رویه در روند برنامه های مدیریت شهری افزود: افتتاح پروژه های عمرانی در البرز زمینه رشد شهری است که این مهم با همراهی و همکاری مدیریت شهری مرکز استان محقق می گردد. 

 

به گفته وی،‌ قطار شهری کرج و بزرگراه شمالی از جمله طرح ها و پروژه های ملی هستند که مانع زدایی برای تحقق و تسریع این طرح ها زمینه روان سازی ترافیک و رفع مشکلات مردم البرز است که انتظار می رود با توجه به سفر رئیس جمهوری به البرز شاهد افزایش سهم بودجه های این طرح باشیم. 

 

وی اظهار کرد: از دیگر موارد موثر برای رشد اقتصادی شهر کرج و استان البرز جلب مشارکت بخش خصوصی است که با این مهم انتظار می رود شاهد رشد شهر باشیم. 

 

عبداللهی با اشاره به اهمیت ایجاد رشد اشتغالزایی، گردشگری، توسعه زیرساخت های شهری در البرز بیان کرد: از جمله طرح های پیش رو با این هدف راه اندازی دریاچه مصنوعی البرز است.

 

استانداری البرز خاطرنشان کرد: خدمت به مردم با هدف مانع زدایی و خدمت گذاری از جمله مسائلی است که استانداری البرز با در نظر گرفتن آن در مسیر اهداف دولت سیزدهم فعالیت می کند. 

 

کد خبر 1178716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha