طرح «دختر ماه» در کرمانشاه اجرا شد

عظیمی،گفت: برای دومین بار طرح دختر ماه با هدف برگزاری جشن تکلیف دختران مناطق کم برخوردار به همت خادمیاران رضوی کانون خانواده و مشارکت کانون وقف و نذر برگزار شد.

راضیه عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان کرمانشاهی ،گفت: به همت خادمیاران رضوی جشن تکلیف برای ۴۰ دانش آموز در مناطق کم برخوردار استان برگزار شده است.

 

 

مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده کرمانشاه افزود: ورود به بهار با طراوت نوجوانی و وادی تکلیف و تشریف به انجام ماموریت های الهی لحظه مهم و عظیمی است که به فرموده مقام معظم رهبری باید قدرش را دانست و برای این قدرشناسی باید به نوجوانان کمک کرد تا نسبت به این فرصت و این ولادت معنوی معرفت و شناخت حاصل کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:در راستای آشنایی دختران ۹ ساله با امور و تکالیف دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آئین جشن تکلیف ویژه دختران در مناطق مختلف استان برگزار شد.

 

 

عظیمی تصریح کرد: برگزاری جشن های تشرف(عبادت) برای دختران ۹ ساله از مهمترین موضوعاتی است که در راستای معرفت افزایی و تعمیق معارف دینی می توان از آن بهره جست و در این مراسم دختران با وظایف خود در زمان مکلف شدن آشنا  می شوند.

 

 

مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده کرمانشاه ،در پایان گفت: به رسم یاد بود بسته های تبرکی عبادی و تحصیلی بین دانش آموز توزیع شده است.

کد خبر 1178932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha