باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی مانع گمراهی نسل جوان شویم

امیر نوری با بیان اینکه باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی مانع گمراهی نسل جوان شویم گفت: تقویت بنیه اعتقادی مردم ضرورت دارد چرا که اعتقاد از هر سلاحی مؤثرتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «امیر سرتیپ دوم عباس نوری» امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در گردهمایی رؤسای عقیدتی سیاسی و روحانیون شاغل در یگان‌های ارتش استان خوزستان که در سالن همایش امام رضا (ع) فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا برگزار شد، ضمن تبریک چهارم خرداد روز دزفول اظهار کرد: از چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری مردم دزفول یاد می‌شود و این شهر به پایتخت مقاومت جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

 

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ جنگ تحمیلی و حمله رژیم بعث عراق به میهن ما آغاز شد.

 

وی اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷، نیروهای مسلح کشور سازماندهی نشده بودند و کشور آمادگی مواجه با جنگ را نداشت و ۳۵ روز پس از آغاز جنگ، قسمت‌هایی از خاک کشور به تصرف دشمن در آمد.

 

امیر نوری با بیان اينکه در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و حدود ۵۷۵ روز پس از اشغال خرمشهر، در عملیات بیت‌المقدس توانستیم خرمشهر را باز پس بگیریم تصریح کرد: فتح خرمشهر نشان داد که دشمن قابل شکست است و می‌توان بر نیروهای آن فائق آمد.

 

وی با اشاره به اینکه الطاف خفیه الهی از اساسی‌ترین موضوعاتی به شمار می‌رود که کشور و نظام را در جنگ تحمیلی نگه داشت بیان کرد: مردم تاکنون با تمام فراز و فرودها و سختی‌ها و مشکلات، همراه نظام بوده‌اند.

 

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال تأمین منافع خودشان هستند ادامه داد: دین مبین اسلام نقطه روبروی دشمنان است تا آنها نتوانند به اهداف خود برسند.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون شرایط به شکلی رقم خورده که در مذاکرات هسته‌ای محکم پای خواسته‌های خود ایستاده‌ایم و یک قدم هم عقب‌نشینی نکره‌ایم اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا مردم با تحریم‌ها، مردم را به زانو در بیاورد.

 

امیر نوری با بیان اینکه دشمنان می‌دانند اگر می‌خواهند بر ایران مسلط شوند، باید افکار عمومی را به دست بگیرند و بین مردم و نظام، فاصله بیاندازند افزود: دشمن نمی‌تواند موفقیتی حاصل کند چرا که مردم ما هنوز همراه نظام هستند و باید قدر این مردم را بدانیم.

 

وی با اشاره به اینکه ما در حال حاضر در اوج اقتدار هستیم و مسیر را درست رفته‌ایم اظهار کرد: دشمن پس از اینکه در جنگ سخت نتوانست به نتیجه و پیروزی برسد، به جنگ نرم و روانی و همچنین شبیخون فرهنگی روی آورده است.

 

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا بر لزوم توجه به مسئله جهاد تبیین و روشنگری تاکید کرد و ادامه داد: لازم است تببین شود که کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم و راه شهدا و ایثارگران را ادامه دهیم و برای حفظ نظام تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی مانع گمراهی نسل جوان شویم خاطر نشان کرد: تقویت بنیه اعتقادی مردم ضرورت دارد چرا که اعتقاد از هر سلاحی مؤثرتر است.

 

کد خبر 1178978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha