معبری که «سلام فرمانده» در حرکت به سوی ظهور گشوده است

آنچه «سلام فرمانده» در جریان سازی اجتماعی و لبیک‌گویی اقشار مختلف به امام زمان(عج) رقم زده است، بیش از پیش ضرورت معرفی امام زمان(عج) از مسیرهای نو و جذاب را ثابت می کند، ضرورتی که در بازار داغ ادعاهای دروغین نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، اجتماع صد هزار نفره دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در لبیک به امام مهدی(عج) که پنجشنبه، پنجم خرداد در ورزشگاه صدهزار نفره آزادی برگزار شد، در کنار تجلی زیبا از عشق به امام زمان(عج)، گویای این واقعیت نیز بود که کارهای جذاب و فاخر برای اهل بیت(ع) به ویژه امام زمان(عج) به عنوان امام حی تا چه اندازه می تواند شورانگیز باشد، و چه تاثیری بر نسلی بگذارد که می خواهند با بتمن‌ها و سوپرمن‌ها نگاه او را از منجی موعود(عج) برداشته و منجی‌های فیک(جعلی) را به او عرضه کنند.

 

 

 

«سلام فرمانده» که به مناسبت نیمه شعبان 1400 در شهرستان لنگرود از توابع استان گیلان تولید شد خیلی سریع توانست با مخاطب بزرگ و کوچک ارتباط بگیرد و ثابت کند اگر پشت کاری فکر و ایده جذاب باشد، در زمان و مکان محصور نمی ماند چنان که این نماهنگ و شعر آن در طول دو ماه پس از تولید و پخش، با افراد از سنین و اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان ارتباطی عمیقی برقرار کرده و چنان در جان ها ریشه دوانده و مسیر انس‌شان با امام عصر(عج) را هموار کرده است که بسیاری از کودکان و نوجوانان ما راه ساعت ها درس و بحث برای شناخت حضرت(عج) را از این مسیر در دقایقی کوتاه پیموده اند! و زمزمه «عشق جانم، امام زمانم» این روزها ورد روح و زبان‌شان شده است. می توان گفت سلام فرمانده در جهاد تبیین موفق عمل کرد و می تواند در ادامه مسیر الهام بخش باشد.

 

 

 

 

اشک های شوقی که «سلام فرمانده» روی گونه ها جاری می کند، نشان می دهد هیچ چیز جای امیدی را که انتظار و باور به امام زمان(عج) و انس با ایشان در انسان ایجاد، می کند، نمی گیرد. شوقی که پرده سیاه و ضخیم مشکلات و سختی ها را از پیش چشم کنار می زند، و به حرکت، دلگرم و امیدوارمان می کند.

 

سلام فرمانده و استقبالی که در سراسر کشور از آن صورت گرفته به خوبی نقش سرود در پویایی و تحرکات اجتماعی را که شرط اصلی انتظار و زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) است، نشان می دهد، نقشی که رهبری معظم انقلاب پیش از این بر آن تاکید کرده بودند.

 

 

 

 

آنچه «سلام فرمانده» در جریان سازی اجتماعی و لبیک‌گویی اقشار مختلف به امام زمان(عج) رقم زده است، بیش از پیش ضرورت معرفی امام زمان(عج) از مسیرهای نو و جذاب را ثابت می کند، ضرورتی که در بازار داغ ادعاهای دروغین نباید نادیده گرفته شود، آنهم در گام دوم انقلاب که رهبری معظم، افق آن را زمینه سازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) ترسیم کرده اند.

 

هجمه هایی که علیه این سرود و جریان سازی هایش انجام شده و می شود، نیز به دلیل مقابله با همین تاثیر است و ثابت می کند این سرود کاری را که باید، انجام داده و توانسته نسل نو را با امام زمان(عج) مانوس و به حضور و حمایت حضرت(عج)، دلگرمشان کند.

 

کلام پایانی آنکه سلام فرمانده در کنار همه برکات خرد و کلانی که داشته، یادآور این نکته است که باید مسیرهای جدید و جذاب را برای آشنایی و انس نسل آینده با امام زمان(عج) پیدا کنیم، چون مسیریابی صحیح و حرکت درست و بجا در آن بسیاری از زحمات و مشقاتی را که باید در مقابله با مدعیان دروغین و شبهات در حوزه متحمل شویم، مرتفع می کند و باعث می شود خیلی از راه های صدساله را یک شبه طی کنیم.

 

کد خبر 1179742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha