۵۰ میلیارد تومان بسته معیشتی توسط ستاد فرمان امام (ره) توزیع شده است

شوشتری با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه عمرانی به خصوص ساخت مدارس در مناطق روستایی و کم برخوردار هزینه شده، گفت:در سال گذشته توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۵۰ میلیارد تومان بسته در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «فرج الله شوشتری» در مراسم توزیع ده هزار بسته ارزاق به خانواده های کم برخوردار خراسان رضوی با بیان اینکه جلسات ما قالبا در این دو سال اخیر از نظر جمعیت کم است اما از نظر کیفیت عالی، گفت:ستاد اجرایی با درایت امام(ره) شکل گرفت و با هدایت های رهبری در حال طی کردن مسیرش به سمت اهداف والایی است وهز روز به اهدافش نزدیکتر می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ستاد فرمان امام(ره) در یک نبرد نابرابر در مقابل افراد سودجویی که به هر شکلی در حال تلاش هستند تا اموال بیت المال را هدر بدهند، در جنگ است، افزود:دوستان ما در حال پیگیری هستند تا اموالی که متعلق به بیت المال است را حفظ کنند.

 

شوشتری با اشاره به اینکه همه کسانی که در این برنامه ها به کمک همنوعانشان آمدند و ایثار کردند قطعا مشمول رحمت واسعه خداوند هستند، اظهارداشت:این بسته ها از اموالی که متعلق به امام زمان(عج) است تهیه می شود و بر خودم می بالم که برای این اتفاقات واسطه هستیم و به آن افتخار می کنم.

 

شوشتری با بیان اینکه در سال گذشته توسط ستاد اجرایی ۵۰ میلیارد تومان بسته معیشتی در استان توزیع شده است، گفت:۳۰۰ میلیارد تومان هم توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه عمرانی به خصوص ساخت مدارس در مناطق روستایی و کم برخوردار هزینه شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حوزه کرونا هم ۵۰ میلیارد تومان در استان اقلام مورد نیاز بیمارستانی را خریداری و توزیع کردیم، ادامه داد:در حوزه واکسن بعد از اینکه گزارش شد که در حاشیه شهر کمترین میزان واکسیناسیون صورت گزفته با همکاری نهادهای مربوطه، پشتیبانی تیم های واکسیناسیون مستقر در حاشیه شهر را بر عهده گرفتیم.

 

وی با اشاره به اینکه آن چیزی که ما را ترغیب کرد که با کانون های مساجد طرح مشترک داشته باشیم، ارتقای گروههای جهادی است و این تکلیف از این به بعد بر عهده ستاد کانون های مساجد است، افزود:ما نمی خواهیم کیفیت کارمان را از بین ببریم ولی برای ما زمان توزیع خیلی مهم است لذا بسته های معیشتی باید در سریعترین زمان به دست نیازمندان برسد.

کد خبر 1180383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha