۶ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان مشغول تحصیل هستند

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: دانشگاه پیام نور استان ایلام با ۸۳ عضو هیئت علمی دارای ۶ هزار دانشجو در رشته های مختلف است.

«فرزاد اسفندیاری» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: ۵۰ رشته کارشناسی و ۱۴ رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه تدریس می شود.

 

وی یادآور شد: گام های توسعه در دولت سیزدهم با سرعت بیشتری در حال برداشته شدن است و امیدواریم هم در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و گرفتن مدارک دانشیاری همکاران بتوانیم به سمت مقاطع رشته های دکترا حرکت کنیم.

 

اسفندیاری ادامه داد:  با پیگیری ها و رایزنی ها دانشگاه پیام نور استان ایلام به عنوان مجری طرح پایلوت صنایع خلاق و فن آورانه معرفی شده است.

 

وی تصریح کرد: برای اجرایی شدن این طرح قرارداد با معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری انجام و مصوبه آن گرفته شده و دانشگاه پیام نور استان به عنوان پایلوت صنایع خلاق و فن آورانه دفتر معاون علمی و فن آوری رییس جمهور معرفی شده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام افزود: ساختمان و تجهیزات تهیه شده و با راه اندازی این قسمت در استان می توانیم متناسب با تمام شهرستان ها در بحث صنایع خلاق و فن آورانه که جز شعار سال و مطالبات رهبری است، دانشگاه پیام نور استان فعالیت کند.

 

وی از افتتاح این ساختمان در آینده نزدیک خبر داد واظهار  کرد: منتظر افتتاح ساختمان آن در استان توسط معاون علمی و فنآوری ریاست جمهوری هستیم.

 

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های نفت و گاز در دهلران  با نیازسنجی لازم رشته های جدید دانشگاهی را ایجاد و در این زمینه پیگیری های نیز داشته ایم.

 

کد خبر 1180946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha