اقدامات جهادی موجب کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها شود

ایمانیه گفت: اقدامات جهادی باید به صورتی باشد تا شاهد کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها باشیم و مسکن، آبرسانی، بهبود راه روستایی و عشایری و اشتغال زایی مهمترین اقدامات محرومیت زدایی در روستاهاست که به صورت هدفمند در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 10 خرداد) در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ورود گروه های بسیجی و جهادی ضمن ایجاد همدلی موجب حل مسایل می شود و باید از محله های حاشیه ای شیراز حمایت بیشتری شود.

استاندار فارس افزود: اقدامات جهادی باید به صورتی باشد تا شاهد کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها باشیم و مسکن، آبرسانی به روستاها، بهبود راه روستایی و عشایری و اشتغال زایی در روستاها مهمترین اقدامات محرومیت زدایی در روستاهاست که به صورت هدفمند در حال انجام است.

وی با اشاره به وسعت هفت درصدی فارس از کل کشور بیان کرد: حدود 2 هزار و 200 روستا در فارس وجود دارد و از سازمان بسیج سازندگی کشور انتظار حمایت ویژه برای رفع کمبودها در استان داریم.

ایمانیه با اشاره به حاشیه نشینی به عنوان یکی از مهمترین معضلات شهر شیراز گفت: شهر شیراز در این زمینه مشکلات بیشتری نسبت به مراکز سایر استان ها دارد و انتطار داریم که سهمیه بیشتری برای رفع مشکلات حاشیه نشینی به شیراز اختصاص داده شود.

 

کد خبر 1181177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha