مردمی سازی  هنر اولویت کار انجمن های فرهنگی و هنری قرار گیرد

نشست صمیمی رؤسای انجمن‌های هنری استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رؤسای انجمن‌های هنری در نشستی صمیمانه، دغدغه ها، مسائل و پیشنهادات به همراه درخواست‌ها و توقعات خود از مدیرکل را مطرح کردند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این نشست، اظهار کرد: اهالی فرهنگ و هنر اگر با یک هم‌اندیشی و برنامه ریزی لازم به دنبال آن باشند تا ایده ها و برنامه های خودرا با خلاقیت و آفرینش ایجاد کنند که هم دربرگیرنده پیشینه هنرها و هم سازگار با فرهنگ محیط و زیست بوم ما باشد، از چنین ایده هایی پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد.

 

« علی هوشمند»  افزود: صندوق هنر مکانیسم خاص خود را دارد، هنرمندان در به روزرسانی این سامانه توجه داشته باشند و فعال بودن لازمه عضویت هر یک از اهالی محترم فرهنگ و هنر است. 

 

وی تاکید کرد: اگر فعالیت های فرهنگی و هنری در مکان های عمومی و محل رفت و آمد مردم اجرا شوند، نقش بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی و جذب جوانان و دوستداران هنر دارد، از سوی دیگر اجرای برنامه های مشترک بین انجمن ها باعث جذب مخاطب بیشتری می شود.


هوشمند با بیان اینکه طرح راه اندازی موکب فرهنگ و هنر در ایام اربعین حسینی تدوین شده است، گفت: هنر زبان مشترک تمام ملت های جهان است و این زبان مشترک می تواند زمینه ساز تعاملات فرهنگی و هنری میان زوار اربعین از سراسر جهان شود.

 

گفتنی است، «سعید خیرالهی» رئیس انجمن هنرهای نمایشی، «محمد حاجیان» رییس انجمن سینمای جوانان، «مهدی صندوق آبادی» رییس انجمن هنرهای تجسمی، «جواد یعقوبی» رییس انجمن موسیقی و «اسما یوسف زاده» رییس انجمن مد و لباس در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 1181201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha