آموزش کسب و کار به پنج هزار مددجوی کمیته امداد فارس

موصلی گفت: با اجرای تفاهم نامه همکاری اشتغالزایی بین بسیج سازندگی و کمیته امداد فارس بیش از سه هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی، آموزش کسب و کار به پنج هزار مددجو و طرح کاریابی برای ۲ هزار مددجوی مستعد عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (چهارشنبه 11 خرداد) در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری اشتغالزایی بین بسیج سازندگی و کمیته امداد حضرت امام (ره) استان فارس گفت: بسیج سازندگی فارس در عرصه های مختلف با روحیه جهادی اقدامات مختلف و مطلوبی به انجام رسانده که موجب توسعه زیرساختی خدمات رسانی در استان شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: همکاری های خوبی میان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اکرام ایتام و محسنین، تامین مسکن، بسته های حمایتی و ... به انجام رسیده و با این تفاهم نامه امیدواریم که شاهد نتایج خوبی در حوزه اشتغال باشیم.

وی با اشاره به مواردی که در این تفاهم مورد توجه قرار گرفته عنوان کرد: ظرفیت سنجی، آموزش، توانمندسازی، راه اندازی مشاغل خرد و خانگی، رونق کسب و کار، توسعه بهبود اشتغال مددجویان، هدایت شغلی، پایدار سازی مشاغل مختلف و ... از اهداف این تفاهم است.

موصلی اعلام کرد: با اجرای تفاهم نامه همکاری اشتغالزایی بین بسیج سازندگی و کمیته امداد فارس بیش از سه هزار و 750 فرصت شغلی، آموزش کسب و کار به پنج هزار مددجو و طرح کاریابی برای 2 هزار مددجوی مستعد عملیاتی خواهد شد و همچنین 2 هزار پنل خورشیدی با هدف بهبود وضعیت درآمدی خانواده های تحت پوشش راه اندازی خواهد شد.

وی اعلام کرد: این برنامه ها با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، توانمندسازی و آموزش کسب و کار، همکاری در نصب و راه اندازی پنل خورشیدی و راه اندازی ۲۰ مرکز نیکوکاری کارآفرین به انجام می رسد و اقتصاد مقاومتی، رفع فقر، تقویت بنیه معیشتی و درآمدی خانواده ها از اهداف این طرح است.

کد خبر 1181463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha