شکستن قداست و الگوها از سیاست‌های دشمنان اسلام و قرآن است

حجت‌الاسلام موسوی در خصوص جشنواره کَن و فیلم «عنکبوت مقدس» گفت: قداست‌شکنی، قدسیت‌زدایی و الگوشکنی یکی از سیاست‌های دشمنان اسلام و قرآن در طول تاریخ بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۱۳ خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل معجزه بود و انقلاب ایشان نیز به عنوان معجزه قرن محسوب می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه باید بتوانیم دِینی که امام خمینی (ره) بر گردن ما دارند را ادا کنیم افزود: بزرگترین ویژگی امام راحل این بود که توانست به نفس مطمئنه برسد.

 

وی با اشاره به اینکه مرگ معمار کبیر انقلاب شبیه به مرگ مالک اشتر بود اذعان کرد: رحلت امام (ره) برای مردم کشورمان دردآور و غيرقابل تحمل و برای دشمنان اسلام، انقلاب و امام راحل خوشحال‌کننده بود.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه رحلت امام (ره) غمی بزرگ و عمیق بر دل مردم نشاند تصریح کرد: شیاطین از مرگ انسان‌های بزرگ و والامقام، خوشحالی و پایکوبی می‌کنند.

 

وی عنوان‌ کرد: پس از رحلت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب به عنوان عالمی متفکر و سياستمدار بر کرسی امامت این امت نشست و دل‌های مردم کشورمان را امیدوار کرد و دشمنان نیز ناامید شدند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد فردا ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی «آیت‌الله عبدالکریم فرحانی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مصلای اندیمشک برگزار می‌شود.

 

وی به بیان مطالبی در خصوص جشنواره کَن و فیلم «عنکبوت مقدس» پرداخت و خاطر نشان کرد: قداست‌شکنی، قدسیت‌زدایی و الگوشکنی یکی از سیاست‌های دشمنان اسلام و قرآن در طول تاریخ بوده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه موضوعاتی را در خصوص ویژگی‌های امام خمینی (ره)، معرفی و انتخاب مقام معظم رهبری و فیلم عنکبوت مقدس بیان کرد.

 

کد خبر 1182206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha