کلیدی ترین مهارت مورد نیاز دختران مهارت «صحیح زندگی کردن» است

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: متاسفانه با رشد آمار طلاق در کشور زنگ خطر به صدا در آمده است و در چنین شرایطی مهارت صحیح زندگی کردن، کلیدی ترین مهارتی است که باید به دختران خود بیاموزیم.

عفت پدرام فر در حاشیه ویژه برنامه دردانه دختر در تالار شهر کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت : شورای فرهنگی شهر کاشان امسال را سال بنیان خانواده نامگذاری کرده و یکی از دلایل برگزاری این ویژه برنامه نیز همین بوده است.



عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه امروزه جاذبه های خانواده نسبت به قبل بسیار کمرنگ شده گفت: متاسفانه پدیده هایی نظیر فضای مجازی جایگزین جمع ها و دورهمی های خانوادگی شده است و متاسفانه از این فضا فاصله گرفته ایم.



پدرام فر با بیان اینکه تاکیدات معنوی دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) بر خیر و برکت حضور فرزندان دختر در خانواده اشاره دارد عنوان کرد: خانواده ها در تربیت فرزندان دختر نسبت به فرزندان پسر نیز باید متفاوت عمل کنند چرا که آنان مادران آینده هستند و قرار است کانون مهر و محبت یک خانواده باشند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر متذکر شد: متاسفانه با رشد آمار طلاق در کشور زنگ خطر به صدا در آمده است و در چنین شرایطی مهارت صحیح زندگی کردن، کلیدی ترین مهارتی است که باید به دختران خود بیاموزیم.  

 

ویژه برنامه دردانه دختر به مناسبت ایام ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به همت شهرداری و شورای شهر کاشان در تالار شهر کاشان برگزار شد.

کد خبر 1182616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha