عاقبت به خیری ما در تداوم راه شهدا و گام نهادن در مسیر شهدا است

بهرام نیا با بیان اینکه عاقبت به خیری ما در تداوم راه شهدا و گام نهادن در مسیر شهدا است، گفت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۲۰ خرداد)   استاندار ایلام در ادامه برنامه های سفر به شهرستان بدره با خانواده شهید «علی دوستان نژاد»  و شهید « محمد جهانزاده» رفت و به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

 

« حسن بهرام نیا» در این دیدارها که معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی وی را همراهی می کردند حضور و دیدار با خانواده شهدا برای دولتمردان را یک افتخار بزرگ دانست و گفت: این شهید بعنوان سرباز اسلام و دین و برای صیانت از مرزها و خاک کشور شهید شد و حماسه خلق کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این شهید والامقام یک شاگرد ممتاز در کلاس درس ایثار و مقاومت است گفت: عشقی که این دانش آموز را از کلاس درس به دفاع از کشور و اسلام کشانده است بزرگترین مکتب انسان سازی است.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است، گفت: ما به عنوان خدمتگزار مردم از شما خانواده های شهدا تشکر می کنیم.

 

بهرام نیا ابراز کرد:عاقبت به خیری ما در تداوم راه شهدا و گام نهادن در مسیر شهدا است.

 

وی در ادامه شهیدان را مایه افتخار نظام دانست و گفت: آنان در آن مقطع با معنویت بالا به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و این ما هستیم برای سعادتمند شدن بایست پیرو راه مقدس آنان باشیم.

 

گفتنی است، شهید محمد جهانزاده  در ۳۰ / ۱۲ / ۶۶ بعنوان سرباز وظیفه در سرپل ذهاب  و  بسیجی «علی دوستان نژاد» از شهدای دانش آموز بدره بوده که در تاریخ ۱/ ۱۲ / ۶۶ در مهران به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 1184268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha