نقش خطبه فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت برای مردم تبیین شود

آیت الله علی خاتمی خاتمی بر لزوم اهمیت و نقش خطبه فاطمه زهرا در دفاع از ولایت و امامت امام علی تاکید کرد و گفت: ترویج و تبلیغ هر چه بیشتر مفاد این خطبه و خطبه غدیر توسط مبلغین و ائمه جمعه و جماعات در طول دهه امامت و ولایت باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاستگزاری غدیر استان زنجان گفت: باید برنامه‌های عید غدیر خم در استان با شکوه و جلال خوبی برگزار شود.

 


آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه فرهنگ واقعه غدیر باید هر چه بیشتر برای مردم تبیین شود، افزود: ترویج فرهنگ غدیر مهم‌ترین راهکار برای مقابله با توطئه ها و حربه های دشمنان است.

 


نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه فرهنگ غدیر فرهنگی برای سعادت کل بشریت است، گفت: ترویج این فرهنگ وظیفه همه شیعیان است.

 


خاتمی بر لزوم اهمیت و نقش خطبه فاطمه زهرا در دفاع از ولایت و امامت امام علی تاکید کرد و ابراز داشت: ترویج و تبلیغ هر چه بیشتر مفاد این خطبه و خطبه غدیر توسط مبلغین و ائمه جمعه و جماعات در طول دهه امامت و ولایت باید مد نظر قرار گیرد.

 


وی افزود: کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های علمی و تولید خوراک فکری برای جامعه در دهه ولایت در استان برگزار شود.

 


نماینده ولی فقیه در استان زنجان، خواستار افزایش سطح هم افزایی و مشارکت هر چه بیشتر مردم و مسوولین در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های غدیر شد، افزود: در گذشته بزرگترین جشن‌های شهر زنجان جشن غدیر و نیمه شعبان بود که به صورت خود جوش توسط خود مردم برگزار می شد.

کد خبر 1185135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha