ابتکارات در انجام اقدامات جهادی زیبایی فرهنگی و اجتماعی حرکت های جهادی را افزایش می دهد

قزل سفلی گفت: ابتکارات در انجام اقدامات جهادی سبب رفع مشکلات و موانع و سرعت بخشی کارها می شود و به زیبایی فرهنگی و اجتماعی حرکت های جهادی نیز می افزاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (دوشنبه 23 خرداد) در بازدید از فعالیت های گروه جهادی «حضرت جوادالائمه (ع)» شیراز در شهرستان سپیدان گفت: اردوهای جهادی خانوادگی، ابتکاری زیبا در فعالیت های تربیتی و فرهنگی به شمار می روند.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس افزود: فعالیت های گروه جهادی «حضرت جوادالائمه (ع)» شیراز در روستاهای خلیلی، تل گر، سرتلی، شاداب و بهرغان شهرستان سپیدان قابل تقدیر است و فعالیت این گروه به صورت خانوادگی است.

وی اضافه کرد: با مشارکت بیش از ۱۰ خانواده در این اردوی جهادی، مرمت و بهسازی مسکن محرومین، ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان، بهسازی مساجد و حسینیه ها، اجرای برنامه های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و مشاوره ‌ای و اقدامات بهداشتی در حوزه درمان و سلامت در این روستاها به انجام می رسد.

قزل سفلی تاکید کرد: مشارکت خانواده ها در اردوهای جهادی ابتکار و نوآوری جالبی در عرصه اقدامات جهادی است که از دل انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی گفت: حرکت های جهادی در گذشته معطوف به ایام تعطیلات و تابستان بود اما اکنون در تمام ایام سال شاهد خدمات رسانی جهادگران در عرصه های مختلف و محرومیت زدایی هستیم.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس تصریح کرد: ابتکارات در انجام اقدامات جهادی سبب رفع مشکلات و موانع و سرعت بخشی کارها می شود و به زیبایی فرهنگی و اجتماعی حرکت های جهادی نیز می افزاید و برپایی اردوهای جهادی خانوادگی در مناطق محروم شهرستان سپیدان توسط گروه جهادی «حضرت جوادالائمه (ع)» شیراز نمونه آن است.

کد خبر 1185353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha