ضرورت تولید محصولات فرهنگی هنری  فاخر با موضوع والدین معظم شهدا

سلگی با اشاره به جایگاه والدین شهدا بر لزوم تولید محصولات فرهنگی هنری فاخر با موضوع والدین معظم این مردان خدایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «روح الله سلگی» امروز(۲۳خرداد)در اولین جلسه کارگروه فرهنگی قرارگاه تبیین دفاع مقدس و مقاومت در سال 1401 که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد با اشاره به پیشینه مردم مازندران در دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اظهار کرد: نباید در انجام برنامه‌های دفاع مقدس کوتاهی شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر لزوم تکریم والدین شهدا تأکید کرد و افزود: والدین شهدا را یکی یکی از دست می‌دهیم و باید نسبت به تولید آثار فاخر بویژه فیلم از ایثار خانواده های معظم شهدا اهتمام ویژه صورت پذیرد.

 

سلگی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در ادامه عاشورای امام حسین (ع) قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی عَلَم کربلا را برافراشته کرده و هر کس که به شهدا اعتقاد و ارادت دارد باید به میدان بیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: باید عَلَم شهدا را با فعالیت های فرهنگی و هنری به عنوان سند عزت و مجاهدت به نسل‌های آینده انتقال بدهیم.

 

سلگی با بیان اینکه باید مجاهدانه ارزش‌های دفاع مقدس را احیا کنیم، خاطرشنان شد:همه دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به تبیین دفاع مقدس و مقاومت اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی در خاتمه خواستار تخصیص اعتبار ملی برای تولید اثر فاخر فیلم شهدای شاخص استان مازندران شد.

کد خبر 1185459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha