بهسازی تابلوهای مزین به تمثال شهدا

مدیر امور بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: تابلوهای مزین به تمثال شهدا بهسازی و رنگ آمیزی شد.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به رنگ کهنه و از دست رفته تابلوهای مزین به تمثال شهدا، رنگ آمیزی تابلوهای سطح شهر و بلوار خاتم الانبیاء که مزین به تمثال شهدا است توسط اعضای شورای شهر شیروان انجام شد.

 

مدیر امور بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان با اشاره به 637 شهید شهرستان خاطرنشان کرد: در ابتدای ورودی سطح شهر، میادین، بلوارها و خیابان های اصلی شهر عکس شهدا به همراه نام آنان نصب شده که با زنده نگه داشتن نام شهیدان و نصب عکس از این عزیزان باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

 

رازقی با بیان اینکه اجر خانواده معظم شهدا و ایثارگران قابل بیان نیست، عنوان کرد: هیچ کس نمی‌تواند جز خداوند اجر خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ادا کند و همه ما در برابر خون شهدا و ایثار ایثارگران مسئول هستیم.

 

وی اظهارکرد: ایثارگری شهدا و خانواده معظم آنها و فداکاری ایثارگران جای تحسین زیادی دارد و پر ارزش است و سند خدمتگزاری به کشور و انقلاب اسلامی در دستان عزیزان آنان قرار دارد.

 

رازقی افزود: هر هفته برگزاری یادواره شهدا در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار شده و همچنان ادامه دارد و همچنین ساماندهی یک گزار شهدا به اتمام و بهره برداری رسید.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

کد خبر 1186022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha