دشمن به دنبال القای ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور است

حجت‌الاسلام‌ مطیعی با بیان اینکه دشمن به دنبال القای ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور است گفت: مردم باید هوشیار باشند و بدانند اگر نسبت به موضوعی گلایه دارند، آن را چگونه اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام‌» مرتضی مطیعی» در نماز جمعه این هفته شهر سمنان با اشاره به اینکه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره دنبال ضربه زدن به کشور و مردم ما بوده‌اند گفت: این موضوع جدیدی نیست و نظام اسلامی، بدون توجه به این خباثت‌ها، آنها را پشت سر خواهد گذاشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه ملت پشتوانه و سلاح محکم نیروهای مسلح کشور در زمینه های مختلف مانند دفاعی، فرهنگی و اجتماعی است اضافه کرد: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و دولت به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و انتظار می‌رود آحاد جامعه هوشیار باشند.

 

وی با تأکید براینکه ما همواره با اقتدار در صحنه ایستاده‌ایم و از راه و آرمان‌های بلند امام (ره) و انقلاب اسلامی دست برنخواهیم داشت ادامه داد:هیچ کس نمی‌تواند برابر کشور عزتمند و مقتدر ایران قد علم کند و این کشور به مدد شهدا و مردم ایران همواره با قدرت پیش می‌رود و مشکلات را پشت سر می‌گذارد.

 

حجت‌الاسلام‌ مطیعی با اشاره به اینکه دشمن با شکست در دسیسه‌های مختلف اکنون با بازی گرفتن اراذل و اوباش و ایجاد تجمع و اعتراض به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است تأکید داشت: مردم باید مراقب باشند تا ناخواسته در دام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیفتند.

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد:مردم باید بدانند اگر نسبت به موضوعی گلایه دارند، آن را چگونه اعلام کنند.

 

وی در ادامه به سفرروسای جمهور کشورهای مختلف طی روزهای گذشته به ایراناشاره کردوافزود: این حضور برای دشمنان سخت است، چرا که دشمنان به دنبال منزوی کردن ایران هستند.

 

حجت‌الاسلام‌ مطیعی دیپلماسی ایران در زمینه اقتصادی  را ستودنی دانست وگفت: به تازگی دولتمردان تفاهم‌نامه همکاری ۲۰ ساله با ونزوئلا امضا کردند که فرصتی ارزشمند برای کشور و به ویژه در زمینه کشت محصولات کشاورزی فراسرزمینی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد بوده‌ایم که رژیم منحوس صهیونیستی در حال تلاش دوباره برای منحرف ساختن روند مذاکرات برجامی هستند و باید مقابل این تلاش‌های مذبوحانه هوشیار بود.

 

وی با بیان اینکه سردمداران این رژیم غاصب و کودک‌کش همواره می‌کوشند تا منافع خود را در جهان تأمین کنند و در مواجهه با مذاکرات برجامی نیز همین رویه را در پیش دارند اضافه کرد: آنها در روزهای اخیر، شیوه مواجهه خود را در برجام تغییر داده‌اند و تمام تلاششان این است تا جمهوری اسلامی ایران نتواند در این زمینه توفیقی کسب کند.

 

حجت الاسلام مطیعی تصریح کرد: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ضربه به کشور با درخواست اعمال تحریم ظالمانه علیه وطن عزیزمان ایران هستند، اما تیم مذاکره کننده با اقتدار ایستاده‌اند.

 

امام جمعه سمنان افزود: دشمن به این باور رسیده که ایران در منطقه نفوذ دارد و حالا با طرح حمله به سر هشت پا خیال خام مقابله در برابر کشور عزتمند و مقتدر ایران  را در سر می پرورد.

 

وی با تأکید براینکه هیچ کس نمی‌تواند برابر کشور عزتمند و مقتدر ایران قد علم کندادامه داد: این کشور به مدد شهدا و مردم ایران همواره با قدرت پیش می‌رود و مشکلات را پشت سر می‌گذارد.

 

حجت الاسلام مطیعی، ضمن گرامیداشت شهدای اقتدار دفاعی، مدافع حرم، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: شهیدان زنده هستند و انتظار می‌رود نمازگزاران ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

 

وی با اشاره به شهادت محمد عبدوس از شهدای اقتدار دفاعی کشور از دیار سمنان، افزود: امنیت کشور مرهون خون شهدا است.

 

حجت الاسلام مطیعی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: تقویت دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی به منظور افزایش بهره‌وری و بهبود قیمت‌ها مورد توجه ویژه باشد.

 

امام جمعه سمنان با بیان اینکه نظارت و هدایتگری امور فرهنگی و دینی از جمله مسائل مساجد، روحانیان اعزامی و مبلغان و تشکل‌های دینی رسالت و ارکان مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی هستند، تاکید کرد: این سازمان به فرمان امام خمینی (ره) در حالی تأسیس شد که طی چهار دهه گذشته خدمات شایانی را به ایران اسلامی ارائه کرده است.

 

وی  با بیان اینکه روحانیان اعزامی و مبلغ که به روستاها می‌روند از برکات انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: این روحانیان چراغ مساجد را برای روستاها روشن نگه می‌دارند.

 

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه ترویج و انجام امور فرهنگی از دیگر رسالت‌های سازمان است، گفت: انتظار می‌رود بخش‌های مختلف بیش از پیش همراه سازمان تبلیغات اسلامی باشند.

کد خبر 1186635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha