از فراهم کردن  اشتغال برای بانوان تا کمک رسانی به محرومین در کانون امام حسن مجتبی(ع)

احسانی زارع با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای کانون امام حسن مجتبی(ع) کمک رسانی به اقشار محروم است،گفت: در همین راستا در مناسبت های مختلف بسته های معیشتی میان اقشار محروم توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال است که از زمان تاسیس تاکنون در محورهای فرهنگی،دینی،هنری،خدمات مومنانه، فعالیت های گسترده ای ارایه می دهد.

 

«احمد احسانی زارع»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،پیرامون برنامه های کانون مسجد«امام حسن مجتبی(ع)» شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای این کانون کمک رسانی به اقشار محروم است،اظهار کرد: این کانون فرهنگی هنری در مناسبت های مختلف فرهنگی کمک به اقشار محروم را مورد توجه قرار می دهد،به گونه ای که در ایام ماه مبارک رمضان 200 بسته معیشتی و 400 غذای گرم میان محرومین توزیع کرد و با همکاری کانون حضرت خدیجه(س) گوشت قربانی به خانواده های نیازمند اهدا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری«امام حسن مجتبی(ع)» شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری جلسات هفتگی شرح نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، طرح تلاوت نور، تفسیر قرآن کریم،محافل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های این کانون است، همچنین جلسات مشاوره،پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی نیز در این کانون برگزار می شود.

 

احسانی زارع  همچنین از فراهم کردن زمینه کارآفرینی و اشتغال در این کانون خبر داد و گفت: با برگزاری دوره های فرش بافی و گلیم بافی توانستیم برای خواهران اشتغال ایجاد کنیم.

 

وی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی و هنری با عنوان «تلاش»، برگزاری کلاس طب سنتی در محل مسجد امام حسن مجتبی(ع)،برگزاری دوره های مهارت آفرینی،آموزش فنی و حرفه ای،کلاسهای ورزشی،هنری، خوشنویسی، مداحی، هنرهای تجسمی را بخش دیگری از برنامه های این کانون فرهنگی هنری معرفی کرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی همچنین از برپایی ایستگاههای صلواتی، فرهنگی،برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت ها و برپایی موکب در اربعین حسینی به عنوان بخش دیگری از فعالیت های این کانون نام برد.

 

کد خبر 1186694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha