برگزاری یادواره شهیدان والامقام «جان محمد کریمی، حنیفه خلیلی شاد و امرالله جوادی»

ویسی گفت: به منظور گرامی داشت حماسه بی نظیر رزمندگان شهرستان لنده در حماسه پدخندق مراسمی در سالروز این حماسه و یادواره شهیدان والامقام جان محمد کریمی، حنیفه خلیلی شاد و امرالله جوادی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «روح الله ویسی» امروز در نشست بزرگداشت حماسه «پدخندق» با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام این عملیات، اظهار کرد: «پدخندق»، گنجینه ای ارزشمند از رشادت ها و دلیرمردی رزمندگان غیور کهگیلویه و بویراحمدی است.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: در طول دفاع مقدس و در عملیات های مختلف حضور پرصلابت رزمندگان خطه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف به دلیل شجاعت و رشادتی که داشتند، تاثیرگذار بوده است.

 

وی ادامه داد: به منظور گرامی داشت حماسه بی نظیر رزمندگان شهرستان لنده در حماسه «پدخندق» مراسمی در سالروز این حماسه و یادواره شهیدان والامقام جان محمد کریمی، حنیفه خلیلی شاد و امرالله جوادی برگزار خواهد شد.

 

ویسی افزود: حضور اقشار مختلف مردم به خصوص رزمندگان و حماسه سازان «پدخندق» در این برنامه به همراه تجلیل از آنان در قالب یک مراسم مجزا نیز برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده هم گفت: همدلی و تفاهم سپاه و بنیاد شهید در بزرگداشت و برگزاری یادواره های شهدای شهرستان در تعمیق بخشی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت قابل تحسین است.

 

جهانشیر افراخته افزود: بدون شک حماسه «پدخندق» یکی از حماسه هایی است که در تاریخ این سرزمین جاری و ساری است، چرا که رزمندگان ما در طول 24 ساعت با دست خالی از خاک این دیار دفاع کردند.

 

وی گفت: اگر امروز امنیت و آرامش و آسایشی داریم به برکت خون شهیدانی است که از جان خویش گذشتند تا ما امروز در امنیت زندگی کنیم.

کد خبر 1188561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha