برق ۱۲ اداره دولتی در قزوین قطع شد

قافله باشی گفت: اداراتی که از میزان مصرف تعیین شده برای آنها تخطی کنند برق شان قطع می شود و در استان روز گذشته برق ۱۰ تا ۱۲ اداره را قطع کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدرضا قافله باشی» با اشاره به افزایش مصرف برق در استان بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا میزان مصرف انرژی هم بالا رفته است به طوری که طی روز گذشته 50 مگاوات افزایش مصرف برق را شاهد بودیم.

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق استان قزوین ادامه داد: انتظار می رود در ساعات 12 ظهر تا 17 که میزان مصرف برق بالاست، مشترکان از استفاده همزمان چند وسیله برقی خودداری کنند و دمای کولرهای گازی را روی 24 و 25 درجه سانتی گراد و کولرهای آبی را روی دور کند تنظیم کنند.

 

وی با اشاره به قطع برق ادارات پرمصرف عنوان کرد: اداراتی که از میزان مصرف تعیین شده برای آنها تخطی کنند برق شان قطع می شود و در استان روز گذشته برق 10 تا 12 اداره را قطع کردیم و مشترکان اداری مکلف شدند با ما همکاری داشته باشند.

 

قافله باشی یادآور شد: بیشترین مصرف برق را در بانک ها، تأمین اجتماعی و برخی دستگاه های دیگر شاهد هستیم که لازم است الگوی مصرف را رعایت کنند.

 

وی تأکید کرد: ما در همه شهرستان ها نیازمند همکاری مردم هستیم به خصوص در شهر قزوین از مشترکان می خواهیم همکاری لازم را برای مصرف بهینه برق داشته باشند و میزان مصرف خود را مدیریت کنند.

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق استان قزوین خاطر نشان کرد: این مدیریت مصرف بسیار حائز اهمیت است و انتظار است روشنایی نمای ساختمان ها خاموش شود متأُسفانه نمای ساختمان ها برق زیادی را مصرف می کند.

کد خبر 1188646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha