دولت، ضعف سیاست گذاری های اقتصادی را برطرف کند

حجت الاسلام کرامتی با بر شمردن خدمات دولت سیزدهم مانند کنترل کرونا و فعال کردن دیپلماسی اقتصادی خواستار بر طرف شدن ضعف سیاست گذاری های اقتصادی و پیش گیری از ادامه داشتن خطاهای پیش آمده در جراحی اقتصادی و سامان دادن یارانه ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با گرامی داشت یاد شهدای هفتم تیر گفت: این جنایت در حمایت قدرت‌هایی که شکل ادعای دفاع حقوق بشر دارند  و جنایتکاران آن،  استنادهای قضایی می سازند تا ایران بیشتر ، تحریم شود اما شهید بهشتی از چهره های فاخر قضایی و کار آمد نظام بود.
امام جمعه گلپايگان راه نجات قوه قضائیه را در کلام امام خمینی(ره) را حذف بروکراسی های اداری بیان کرد و افزود: مسئولان قوه قضائیه با نگاه قاطع و مثبت مفاسد را از بین ببرند  و مجموع قوه قضائیه کارآمد دلسوز و صالح است و برای احقاق حقوق مظلومان تلاش کنند.
وی به برگزاری مناسک حج و تکالیف شرعی هر مسلمان و حاکم شرع در برابر این فریضه برجسته دین اشاره کرد و ادامه داد: یکی از فلسفه های مناسک حج، سیاسی است که در آن جوامع مختلف با هم آشنا می شوند و دغدغه های امت اسلام، مطرح می شود.
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه تجمع میلیونی اربعین تنها به شیعیان تعلق دارد ولی در  مناسک حج  از هر فرقه و مذهبی شرکت دارند، تبیین کرد: نگاه بلند اسلام را در مناسک حج می توان دید و این مراسم باید به مکانی تبدیل شود که توطئه های جهان اسلام بیان شود و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن یک اسلام معرفی شود.
امام جمعه گلپايگان شناساندن رژیم صهیونیستی و جنایات و ترورهایش در حج، جهاد بین المللی تبیین خواند و بیان کرد: دولت سیزدهم در یک سال گذشته ، خدمات ارزشمندی به نظام و مردم کرده است که می توان به کنترل کرونا، صفر شدن استقراض از بانک مرکزی، فعال شدن دیپلماسی اقتصادی اشاره کرد‌‌.
وی به جراحی اقتصادی و سامان دادن به یارانه ها که سبب ایجاد مشکلات اقتصادی و گرانی های ناخواسته و غیر قابل پیش بینی شده است، اشاره کرد و افزود: دولت باجدیت، قاطعیت و فعال کردن بخش های نظارتی اجازه ندهد کام مردم تلخ شود و ضعف سیاست گذاری های اقتصادی را برطرف کند و از ادامه خطاها پیش گیری کند./

کد خبر 1189112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha