حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نیاز به ارتقای دینداری اجتماعی دارد

حجت الاسلام «عالی» از سخنرانان برجسته کشوری گفت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) امروز نیاز به ارتقای دینداری اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین «مسعود عالی» از سخنرانان برجسته و اساتید حوزه و دانشگاه کشور جمعه شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد در جمع خانواده های شهدای حاضر، با تاکید بر موضوع زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) موضوع ارتقاء دینداری فردی و اجتماعی را مورد توجه قرار داد و تشریح کرد.

 

وی گفت: در این سال ها ارتقای دینداری فردی با رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب پایه گذاری و کار شد و نتایج ثمربخش آن را با تربیت شهدایی همچون شهید سردار سلیمانی و شهدای دفاع مقدس شاهد بودیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عالی تأکید کرد:  حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) امروز نیاز به ارتقاء دینداری اجتماعی دارد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: آن چیزی که در سختی ها دست ما را می گیرد، اعتقادات ماست که اگر این اعتقادات نبود ما نمی توانستیم در برابر دشمنان در این سال های پس از انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

 

حجت الاسلام عالی گفت: درست است امروز مشکلات زیاد است و در این باره حق با مردم است امام لازم است با تقویت باورهای دینی و دینداری اجتماعی همراه مسئولان در مبارزه با مشکلات باشیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه بجنورد و تنی چند از مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور داشتند که با مداحی «حسن شالبافان» از مداحان برجسته کشور ادامه داشت.

 

 

کد خبر 1189353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha