ماموران نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند/ شهید یاسمی مظهر هدف، تلاش و تداوم است

سردار شاکرمی با بیان اینکه شهادت نشانه استواری یک ملت است، گفت: در این مسیر نورانی امروز شهید یاسمی با شناخت، آگاهی و معرفت و بصیرت راه را شناخت و این مسیر را ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومین(ع) استان ایلام، ظهر امروز(۵ تیر) در آئین در تشییع شهید« محمد یاسمی» در شهر ایوان، اظهار کرد:شهادت نشانه استواری یک ملت است، شهادت نماد مظلومیت یک ملت نیست، بلکه پافشاری بر یک حرکت منسجم برای رسیدن به اهداف مقدس است.

 

سردار « جمال شاکرمی » با بیان اینکه در این مسیر نورانی امروز شهید یاسمی با شناخت، آگاهی و معرفت و بصیرت راه را شناخت و این مسیر را ادامه داد، گفت:  شهادت در راه خدا مرزهای جغرافیایی نمی شناسد، یکی در سوریه یکی در عراق یکی در مرزها و یکی هم در پایتخت برای مقابله با ناامنی ها و مجرمان که بنای ناامنی جامعه را دارند، جان خود را فدا می کنند

 

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند، ابراز کرد:  یاسمی ها بر سر ما تاج عزت گذاشتند، ما را در دنیا با شهدایمان می شناسند، درست است نماد مقاومت ما امروز حاج قاسم عزیز است، اما همه این خونهای مقدس در امتداد آن جهاد سبیل الله است.

فرمانده سپاه امیرالمومین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: شهید یاسمی مظهر هدف، تلاش و تداوم است و چه موقعیتی بالاتر از این که امروز همه ملت ایران به ساحت شهید یاسمی احترام می گذارند، او برای همیشه ماندگار خواهد شد

 

سردار شاکرمی گفت: چه سعادتی بالاتر از این که شهید یاسمی، شهید وطن و امنیت کشور شده است، هیچ چیز بالاتر از این نیست که فردی، به دست خود، با اراده و اعتبار خود، جان و هستی خود را فدای یک آرمان بزرگ و والای الهی کند.

 

 وی با اشاره به اینکه ما در حقیقت انقلاب، اسلام، قرآن و آبرو و حیثیت خود را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم، ابراز کرد: شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن راه با سنجش های بشری و زخارف دنیا ارزیابی کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومین(ع) استان ایلام  با بیان اینکه خون شهیدان ما امتداد شهیدان کربلاست، تصریح کرد: بدون شک امنیت پایدار، آرامش و اقتدار امروز میهن اسلامی مرهون حماسه، جهاد، مقاومت و شهادت طلبی این چنین فرزندانی، شجاع، مؤمن و انقلابی است.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه شهادت نشانه استواری است و شهید یاسمی پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است، گفت: امروز شهرستان ایوان عطر آگین خون شهیدان بود، ما هرچه داریم به برکت جان فشانی ها و فداکاری‌های این شهداست، به برکت روحیه شهادت طلبانه است.

 

گفتنی است، آئین تشییع و بزرگداشت شهید «محمد یاسمی» با حضور باشکوه مردم قدردان ایوان و سایر شهرستان های استان و مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی استان برگزار شد.

 

 پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز فراجا، سرهنگ «محمد یاسمی» در گلزار شهدای شهرستان ایوان به خاک سپرده شد.

کد خبر 1189863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha