رقابت ۴۱۳۵ داوطلب کنکور سراسری در جهرم

زارعی از آمادگی چهار هزار و ۱۳۵ داوطلب شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (دوشنبه ۶ تیر) در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ این امر مهم را بزرگترین رخداد و هماورد علمی برشمرد و برحساسیت و نگاه ویژه دستگاه‌های متولی برای برگزاری کنکور تاکید کرد. 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم افزود: باید با برنامه ریزی و هماهنگی کامل، شرایطی بدون استرس و محیطی آرام برای داوطلبین در این رقابت آموزشی بوجود آورده شود بی شک این آزمون سرنوشت دانش آموزان را بعد سال ها تلاش و کوشش رقم می زند و نباید تحت هیچ شرایطی خللی در نظم، آرامش و تمرکز دانش آموزان به وجود آید.

 

وی بیان کرد: همه دست اندرکاران و متولیان امر مکلف کرد تا تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور اعم از محل برگزاری، مسایل مربوط به تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی، نظم و امنیت و… را مد نظر قرار دهند تا آزمون پیش رو به بهترین شکل ممکن و در کمال آرامش برگزار شود.

 

زارعی از تمام دستگاه های خدمات رسان اعم از برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی، آتش نشانی و شهرداری خواست در راستای رفع نواقص احتمالی تا پایان برگزاری آزمون آمادگی کامل داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت حوزه های امتحانی و قرنطینه سوالات کنکور و همچنین اورژانس در زمینه استقرار تیم پزشکی برای برگزاری آزمون در تعامل و همکاری باشند.

 

زارعی تصریح کرد: همه شرایط برگزاری کنکور باید به‌گونه‌ای باشند که داوطلبان در نهایت آرامش و بدون هرگونه استرس محیطی، آزمون سراسری را سپری کنند.

 

وی از حضور چهار هزار و ۱۳۵ داوطلب جهرمی در کنکور ۱۴۰۱ خبر داد و  بیان داشت: از این تعداد داوطلب در پنج گروه آزمایشی  رشته تجربی هزار و ۹۵۴ نفر، رشته ریاضی و فنی ۳۰۶ نفر، رشته علوم انسانی ۷۸۶ نفر، رشته هنر ۴۳۶ نفر و رشته زبان های خارجی ۶۵۳ نفر همزمان با سراسر کشور در روزهای هشتم تا یازدهم تیرماه به رقابت می پردازند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در ادامه یادآور شد:  ۲هزار و۵۳۷ نفر از بانوان و  هزار و و ۵۹۸ نفر از آقایان در شهرستان جهرم در این آزمون بزرگ علمی شرکت می کنند.

 

کد خبر 1190134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha