ظرفیت کانون های مساجد در توسعه فرهنگی بکار گرفته می شود

تمنایی با اشاره به پتانسیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: ظرفیت کانون های مساجد به عنوان مراکز فرهنگی و مردمی در توسعه فرهنگی بکار گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی تمنایی« در نشست با اعضای ستاد فهما استان اصفهان با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر استان اصفهان اظهارداشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد چشم و چراغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و دولت سیزدهم از این مراکز حمایت و از توان آن ها بهره خواهد گرفت.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری در این دولت  به عنوان مراکز فرهنگی و مردمی در توسعه فرهنگی بکار گرفته می شود تا از توان مردمی بیشتر بهره ببریم.

وی ادامه داد: روند توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی و هنری مساجد طی سال های گذشته و در بیش از یک دهه گذشته رقم خورده و فرصت های خوبی نیز در این مراکز ایجاد شده است.

 

تمنایی تعامل و همکاری این مراکز با تشکل های فرهنگی و هنری مثل انجمن ها و موسسات را در تقویت معنویت در آن نهادها مهم خواند و اذعان داشت:‌ این همکاری مشترک در تقویت کار حرفه ای و معنوی و متناسب با فرهنگ اسلامی اثر گذار خواهد بود.

وی استفاده از فضای مجازی در انتقال مفاهیم و اندیشه های ناب اسلامی را مهم خواند و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت های نوین و جدید برای انجام ماموریت خود استفاده کنند.

کد خبر 1190381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha