آمریکا جنایتکار و تروریسم اصلی در جهان است

عزیزی با اشاره به جنایت های آمریکا در دوره های مختلف و کشتار مردم بی گناه گفت: آمریکا جنایتکار و تروریسم اصلی در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عزیزی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در نشست تخصصی پناهندگی و تروریسم در دانشگاه یزد گفت: اگر گروهک نفاق در ایران حضور داشت به حمایت از که بود و داعش چگونه تشکیل شده و همه حوادث جهان از حمایت چه کسی بوده که همه آنها بر می گردد به آمریکا که حامی این جنایت ها بوده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای نیمه قرن بیستم به بعد که متوجه جنایت های آمریکاییها در سطح جهان بوده ایم شاهدیم که بیش از یکصد کودتا را آمریکاییها رهبری کرده اند که چندین مورد آن در کشور ما بوده است.

وی افزود: بیش از 17 هزار شهید ترور در دوران انقلاب از ما گرفته اند که این نشان از جنایت بزرگ آنها بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان کرد: در تیرماه در دوره های مختلف شاهد ترور شخصیت ها و افراد بی گناه بوده ایم که این نشان از جنایتکار اصلی بودن آمریکا است.

وی گفت: 16 رئیس جمهور آمریکا در حمایت از تروریسم ها قدم برداشته اند و نقش داشته اند .

 

عزیزی ادامه داد: شهید سلیمانی گفت کجا دیدی که فرزند شیرخوار کسی را بگیرند زنده روی شعله کباب کنند و بذارند جلوی مادرش به خوردش دهند و جای سوال این است که داعش را چه کسی راه انداخت.

 

وی افزود: ما رو در روی امریکا هستیم و تا آخر نیز ایستاده ایم و اگرچه هنوز داغ شهید حاج قاسم ها را دیده ایم اما همچنان در مقابل آنها می ایستیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: امام راه انقلاب را مشخص کرد و مردم نیز پیشتیان ایشان و رهبری حرکت می کنند.

 

وی افزود: ما وظیفه داریم که این حادثه ها را به نسل های جوان خود منتقل کنیم و بیان کنیم که چرا با آمریکاییها نمی خواهیم ارتباط بر قرار کنیم.

 

کد خبر 1190711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha