مشهد بیش از ۵۰ قاری و حافظ برجسته بین المللی دارد

سردار مولوی با بیان اینکه مشهد مقدس با وجود شخصیت های قرآنی توانسته در حوزه بین المللی خوش بدرخشد؛ گفت: اکنون بیش از ۵۰ قاری بین المللی با رتبه های بسیار خوب و پرورش یافته اساتید صاحب نام قرآنی در مشهد حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «علی مولوی حقیقی» شامگاه چهارشنبه (۸ تیر) در محفل انس با قرآن کریم یادواره شهدای هفته قوه قصائیه که با حضور قاریان و حافظان ممتاز بین المللی و سید امیر مرتضوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در مسجد جامع رضوی کوی طلاب برگزار شد؛ با بیان اینکه مشهد مقدس با وجود شخصیت های قرآنی توانسته در حوزه بین المللی خوش بدرخشد؛ افزود: اکنون بیش از ۵۰ قاری بین المللی با رتبه های بسیار خوب و پرورش یافته اساتید قرآنی چون سادات فاطمی و مجتبی ملکی، در مشهد حضور دارند.

 

رئیس ستاد تجلیل از پیشکسوتان قرآن و عترت خراسان رضوی افزود: این جلسه به پاس قدردانی از زحمات کارکنان و آحاد پرسنل دستگاه قضا به مناسبت هفته قوه قضاییه و تجلیل از قضاتی است که در حوزه قران و عترت فعالیتی داشتند.

 

وی با اشاره به مهجوریت و مظلومیت قران در بین مردم گفت: حضور در محافل قرآنی و استماع قرآن حظ معنوی را برای افراد شرکت کننده به همراه خواهد داشت.

 

همچنین سید جواد حسینی قاری بین المللی قرآنی ضمن تسلیت شهادت جواد الائمه بیان کرد: افرادی که در جلسات قرآنی حضور پیدا می کنند باید نیت خود را برای استماع خالص کنند.

 

در این مراسم قاریان بین المللی ممتازی چون سید احمد حسینی، سید جواد حسینی، علی اکبر لطفی پور، علیرضا کهندل و ابراهیم جاویدی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

 

گفتنی است؛ در این مراسم از سید احمد حسینی، علی اکبر لطفی پور، ابراهیم جاویدی، علیرضا کهندل، غلامی از قاریان و حافظان قران کریم تجلیل صورت گرفت،

کد خبر 1191247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha