بسته های معیشتی به همت کانون «مدافعان حرم» سامان بین نیازمندان توزیع می شود

تراكمه سامانی گفت: بسته های معیشتی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «مدافعان حرم» سامان بین نیازمندان توزیع می شود.

«امير تراكمه سامانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بسته های معیشتی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «مدافعان حرم» سامان بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مدافعان حرم» مسجد صاحب الزمان (عج) شهر سامان ادامه داد: این بسته شامل انواع حبوبات، برنج، روغن مایع، قند و شکر، ماکارونی و رب گوجه فرنگی بود که در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

وی با اشاره به همکاری مستمر خیرین و کمک های مردمی در راستای کمک به نیازمندان اینکه اعلام داشت: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

تراكمه سامانی گفت: به همت خیرین و فعالان این کانون از ابتدای شیوع بیماری کرونا طی چندین مرحله در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی کمک های مومنانه در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مدافعان حرم» مسجد صاحب الزمان (عج) شهر سامان ادامه داد: کمک های مومنانه این کانون در راستای یاری رسانی به نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

وی اظهار داشت: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا این کانون تلاش کرده تا با توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در بین خانواده های نیازمندان یاری گر آنها باشد.

 

تراكمه سامانی گفت: جهاد همدلی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری «مدافعان حرم» سامان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با محوریت مسجد بسته ‌های معیشتی بیشتری با همکاری خیرین در اختیار خانواده ‌های بی‌بضاعت و نیازمند قرار دهیم.

 

کد خبر 1192180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha